اختصاص213 غرفه به صنایع دستی و سوغات در جشنواره اقوام گلستان

به گزارش مجله سرگرمی، مسئول کمیته نمایشگاهی جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام از حضور رشته های شاخص و بومی 23 استان در 145 غرفه صنایع دستی در این دوره از جشنواره اطلاع داد.

اختصاص213 غرفه به صنایع دستی و سوغات در جشنواره اقوام گلستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، مریم حاجی ابراهیمی با اشاره به این که این نمایشگاه در دو شهرستان گرگان و گنبدکاووس برگزار می گردد، گفت: سال جاری هم چون دوره های پیشین، هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی از سراسر کشور در بخش نمایشگاهی سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام حضور خواهند داشت، همچنین در نمایشگاه شهرستان گرگان، 68 غرفه به سوغات ایرانی و 145 غرفه برای نمایش صنایع دستی هنرمندان استانی و کشوری اختصاص داده شده است.

معاون صنایع دستی و هنر سنتی استان گلستان اضافه کرد: در بخش نمایشگاهی و صنایع دستی این جشنواره در شهرستان گنبدکاووس نیز 65 غرفه صنایع دستی و 45 غرفه سوغات در نظر گرفته شده است.

مسئول کمیته نمایشگاهی سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گلستان توضیح داد: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه آثاری از هنرمندان و صنعتگران سراسر کشور، رشته های بومی و اصیل هر استان، مراکز تخصصی، تعاونی ها، فروشگاه ها، هنرمندان دارای مهر اصالت و نشان ملی، هنرمندان فعال حوزه بسته بندی، فروشگاه های مجازی، روستاها و شهرهای ملی و جهانی صنایع دستی به نمایش گذاشته می گردد.

حاجی ابراهیمی به جذابیت های بخش نمایشگاهی و صنایع دستی این جشنواره اشاره نمود و اضافه کرد: استفاده غرفه داران از پوشش های محلی و بومی اقوام مختلف، اجرای زنده محصولات صنایع دستی در غرفه های نمایشگاهی از جذابیت های نمایشگاه سیزدهم است.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58375

به "اختصاص213 غرفه به صنایع دستی و سوغات در جشنواره اقوام گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص213 غرفه به صنایع دستی و سوغات در جشنواره اقوام گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید