استرلینگ: لباس مسی را می خواهم

به گزارش مجله سرگرمی، رحیم استرلینگ اعلام کرده در کلکسیون لباس هایش لباس مسی را کم دارد.

استرلینگ: لباس مسی را می خواهم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رحیم استرلینگ که در حال جمع آوری یک کلکسیون از بازیکنانی که با آن ها لباس عوض کرده و البسه خودش است لباس مسی را در کلکسیون خود کم دارد. استرلینگ به بی بی سی گفته: من یک کلکسیونر لباس هستم، اما هنوز هیچ کدام از لباس هایی که دارم را روی دیوار نصب نکرده ام. دوست ندارم افراد زیادی به خانه ام بیایند، چون می دانند فوتبالیست هستم. دوست دارم خانه خودم و خانواده ام را جدا قرار دهم، اما مطمئن هستم زمانی که از فوتبال خداحافظی کنم جایی را تعیین می کنم و تمام لباس های خودم (خوشبختانه آن قدر لباس دارم که می توانم از آن ها انتخاب کنم) و لباس رقیبان را در یک اتاق به همراه مدال ها و جام هایم قرار دهم.

استرلینگ در ادامه گفته: در حال حاضر تنها یک لباس می خواهم و آن لباس لیونل مسی است. زمانی که مقابل بارسلونا بازی کردیم لباس نیمار را گرفتم و فکر می کنم اولین بار بود که درخواست لباس از کسی انجام دادم.

رحیم استرلینگ در ادامه گفته داوید سیلوا که احتمالا در انتهای فصل از منچسترسیتی جدا می شود به او کمک کرده تا متواضع باشد. استرلینگ گفته: سلوا همیشه به من می گفت باید خودت را به روشی مناسب فروتن نگه داری و همیشه متواضع باشی.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86562

به "استرلینگ: لباس مسی را می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرلینگ: لباس مسی را می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید