اشپیگل مدارک جدید رو کرد، محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان بازمی شود؟

به گزارش مجله سرگرمی، نشریه معروف آلمانی دست بردار باشگاه منچسترسیتی نیست و مدارکی جدید از تخلف این باشگاه رو کرد.

اشپیگل مدارک جدید رو کرد، محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان بازمی شود؟

به گزارش خبرنگاران، نشریه آلمانی اشپیگل دو روز پس از اینکه دادگاه حکمیت ورزش (CAS) گزارش کامل و 92 صفحه ای از چرایی صدور حکم لغو محرومیت باشگاه منچسترسیتی از حضور در رقابت های اروپایی را منتتشر کرد، با انتشار گزارشی جدید مدعی شد به مدارکی جدید دست پیدا نموده که نشان می دهد باشگاه منچسترسیتی در فرایند دفاع از خود در دادگاه CAS در پرونده محرومیت دو ساله از حضور در رقابت هایی اروپایی، به مسئولان CAS دروغ گفته و با ارائه مدارک جعلی آنها را فریب داده است.

این مدارک جدید، ایمیل هایی است که جزئیاتش فاش نشده، اما ثابت می نماید منچسترسیتی نه تنها در این پرونده مرتکب تخلف شده، بلکه سر مسئولان دادگاه حکمیت ورزش را هم کلاه گذاشته است! باشگاه منچسترسیتی اما ادعای جدید اشپیگل را رد نموده است.

اتحادیه فوتبال اروپا پس از اینکه نشریه اشپیگل در سال 2018 مدارکی از تخلفات باشگاه منچسترسیتی را منتشر کرد، در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) به طور رسمی اظهار داشت این باشگاه انگلیسی به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه اقتصادی یوفا و به اتهام سندسازی و اعلام غیرواقعی رقم درآمدهایش برای توجیه خریدهای نجومی بین سال های 2012 تا 2016 به مدت دو سال از حضور در مسابقات اروپایی محروم است و منچسترسیتی را 30 میلیون یورو هم جریمه کرد.

باشگاه منچسترسیتی اما به این حکم معترض شد و درخواست فرجام خواهی اش را به دادگاه حکمیت ورزش ارائه کرد که در نهایت پیروز هم شد و CAS محرومیت این باشگاه انگیسی را لغو و جریمه نقدی من سیتی را از 30 میلیون یورو به 10 میلیون یورو کاهش داد.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103196

به "اشپیگل مدارک جدید رو کرد، محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان بازمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشپیگل مدارک جدید رو کرد، محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان بازمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید