امید نورافکن: صعود به المپیک کار آسانی نیست، مصدومیت صیادمنش کارمان را سخت می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، امید نورافکن، مدافع - هافبک استقلال و تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد که راهیابی به المپیک کار آسانی نخواهد بود.

امید نورافکن: صعود به المپیک کار آسانی نیست، مصدومیت صیادمنش کارمان را سخت می نماید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امید نورافکن در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال امید کشورمان گفت: روز اول حضور من در اردوی تیم امید است. ما کار سختی داریم و با بازیکنان صحبت کردیم که با نهایت توان مان در مسابقات مان پیش رو شرکت کنیم. البته مصدومیت اللهیار صیادمنش کارمان را سخت می نماید، اما امیدوارم زودتر خودش را برساند و در لیست تیم قرار بگیرد. اگر هم نشد، سعی می کنیم در این سه بازی آینده طوری نتیجه بگیریم که در حد نام ایران باشد.

وی اضافه نمود: صعود به المپیک کار آسانی نیست و اگر کار آسانی بود، در گذشته که تیم های پرمهره ای داشتیم، می توانستیم راهی المپیک شویم. خواسته ما این است که همه امکانات در اختیارمان قرار بگیرد تا این کار سخت را انجام دهیم و به المپیک صعود کنیم.

بازیکن تیم فوتبال امید در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی سه شنبه استقلال مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می نماید یا نه، گفت: با توجه به اینکه در اولین دیدارمان در آسیا امتیاز نگرفتیم، بازی با العین خیلی مهم است. زلاتکو کرانچار و وینفرد شفر صحبت و توافق نموده اند که پس از بازی با العین، مستقیم به تمرینات تیم امید اضافه شویم. طبق این توافق، در بازی هفته بیست ودوم مقابل نساجی نیستیم و باید به تیم امید اضافه شویم.

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15138

به "امید نورافکن: صعود به المپیک کار آسانی نیست، مصدومیت صیادمنش کارمان را سخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید نورافکن: صعود به المپیک کار آسانی نیست، مصدومیت صیادمنش کارمان را سخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید