این اتفاق شنیدنی است؛ هر هفته یک کتاب صوتی از چهره های محبوب با همکاری رادیو گوشه و فیدیبو

به گزارش مجله سرگرمی، با همکاری رادیو گوشه و فیدیبو سه شنبه هر هفته یک کتاب صوتی با صدای یکی از چهره های محبوب منتشر می گردد.

این اتفاق شنیدنی است؛ هر هفته یک کتاب صوتی از چهره های محبوب با همکاری رادیو گوشه و فیدیبو

در طرحی جدید با هدف معرفی هر چه بیشتر کتاب های صوتی و گسترده تر کردن مخاطبان این کتاب ها و همچنین ایجاد علاقه و جذابیت برای عامه مردم، رادیو گوشه با همکاری فیدیبو سه شنبه هر هفته یک کتاب صوتی را با صدای یکی از چهره های محبوب مردمی منتشر می نماید.

این طرح که یک اتفاق شنیدنی نام دارد شامل تعدادی از پرفروش ترین و محبوب ترین کتاب های نشر چشمه و ثالث است که پیش از این نسخه چاپی آن ها منتشر شده و اکنون در قالب کتاب های صوتی فراوری و به بازار عرضه خواهد شد.

تجربه های پیروز پیش از این در زمینه فراوری کتاب صوتی با صدای چهره های محبوب نشان داده است که مردم علاقه بسیاری به شنیدن و استفاده از این کتاب ها دارند. کتاب های صوتی مثل هنر شفاف اندیشیدن و فوتبال علیه دشمن با صدای عادل فردوسی پور ، مغازه خودکشی با صدای هوتن صبور و هیچ دوستی جز کوهستان با صدای نوید محمدزاده توانستند به خوبی جایگاهشان را بین علاقه مندان به کتاب و عامه مردم باز نموده و بخش گسترده ای از جامعه را به خود جلب نمایند.

رادیو گوشه در این طرح سعی داشته ضمن انتخاب چهره های محبوب، کتاب هایی را برای فراوری نسخه صوتی در نظر گیرد که از نظر محتوا و غنای ادبی نیز شاخص باشند و در نهایت محتوایی غنی و جذاب را در اختیار مخاطبان قرار دهد. در این طرح فیدیبو هم به عنوان بستر عرضه و انتشار این نسخه ها همکاری مشترک خود را با رادیو گوشه شروع نموده تا در مسیری امن، سریع و قابل دسترس این کتاب ها در اختیار عموم قرار گیرد.

از کتاب های این طرح می توان به پیراهن های همواره نوشته حمیدرضا صدر، زندگی در پیش رو نوشته رومن گاری، تارک جهان مورد احتیاج است نوشته نیک جکسون و کیمیاگر نوشته پائولو کوئیلو، اشاره نمود که با صدای پرویز پرستویی، پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، امید نعمتی و آزاده صمدی شنیدنی شده اند.

علاقه مندان به کتاب های صوتی و شنیدن صداهای محبوب می توانند اخبار یک اتفاق شنیدنی را از صفحات مجازی فیدیبو و رادیو گوشه دنبال نمایند.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 132256

به "این اتفاق شنیدنی است؛ هر هفته یک کتاب صوتی از چهره های محبوب با همکاری رادیو گوشه و فیدیبو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این اتفاق شنیدنی است؛ هر هفته یک کتاب صوتی از چهره های محبوب با همکاری رادیو گوشه و فیدیبو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید