باربی سیاه: مدلی که جهان را مات زیبایی خود نموده است

به گزارش مجله سرگرمی، داکی توت یک مدل استرالیایی است که به باربی سیاه معروف است. امروزه او میلیون ها هوادار دارد و مشهورترین برندها برای حضور او در تبلیغات شان با یکدیگر رقابت می نمایند. اما همه چیز از همان ابتدا به این خوبی موفقیت آمیز نبوده است. شاید باورش سخت باشد اما این مدل زیبا گذشته چندان راحتی نداشته و به خاطر مشکلاتی که سر راهش قرار می دادند برای مدتی مجبور شد از حرفه اش دوری کند.

باربی سیاه: مدلی که جهان را مات زیبایی خود نموده است

خبرنگاران تصمیم دارد شما را بیشتر با این مدل زیبا آشنا کند. تجربیات او ثابت می نماید که همه ما آدم ها داستان متفاوتی داریم و حتی جذاب ترین و مشهورترین افراد هم برای رسیدن به آن چیزی که اکنون هستند مدت ها مبارزه نموده اند.

داکی توت در جنوب سودان به جهان آمده است. او از زمان کودکی آرزوی مدلینگ شدن را داشت و اولین قدمی که در جهت هدفش برداشت شرکت در رقابت مشهور Australias Next Top Model بود.

باربی سیاه با امید زیادی در 17 سالگی در این رقابت شرکت کرد اما با انتقاد استایلیست ها که معتقد بودند نمی تواند به خوبی از موهایش مراقبت کند روبرو شد. از طرفی هواداران این نمایش مدلینگ در ابتدا هیچ نظر مثبتی نسبت به او نداشتند. آن ها معتقد بودند که ظاهر داکی بسیار غیر طبیعی است و زیبایی های ظاهری اش طبیعی نیست بلکه نتیجه جراحی پلاستیک و فتوشاپ است.

همکاران داکی در صنعت مد نیز او را مورد آزار و اذیت قرار می دادند و او را به اسم های توهین آمیزی صدا می زدند.

بعدها داکی در مصاحبه ای که با مجله Teen Vogue داشت گفته است که به عنوان یک دختر 17 ساله آسیب های زیادی دیده است و می داند که مستحق هیچکدام از آن ها نبوده است. او برای این که انرژی و اعتماد به نفسش را به دست بیاورد و دوباره وارد جهانی مد گردد 2 سال کوشش نموده است.

داکی می گوید از زمانی که آغاز به شنیدن صدای درون خودش نموده است همه چیز دوباره به حالت عادی خود برگشته است.

او اکنون تمام مدل های سیاه پوست را حمایت می نماید و مدافع تنوع در جهانی مد است.

داکی معتقد است مردم همواره سعی می نمایند به شما بگویند چه کاری انجام دهید و چگونه باشید اما نمی توانند آن شخصیتی که در واقع هستید را تعریف نمایند. رویاها زمانی به واقعیت تبدیل می شوند که به صدای خودتان گوش دهید و از نشان دادن آن چیزی که هستید به جهان نترسید.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: بدونیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35899

به "باربی سیاه: مدلی که جهان را مات زیبایی خود نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باربی سیاه: مدلی که جهان را مات زیبایی خود نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید