بازنگری در آیین نامه انتخابات و ارسالِ آن به هیات دولت

به گزارش مجله سرگرمی، موسوی گفت: آیین نامه انتخابات بازنگری و مطابق قانون انتخابات مصوب سال 95 اصلاح و برای تصویب به هیات دولت ارسال شده است.

بازنگری در آیین نامه انتخابات و ارسالِ آن به هیات دولت

به گزارش، سید اسماعیل موسوی امروز سه شنبه در همایش مدیران کل سیاسی و انتخابات استانداری های سراسر کشور اظهار کرد: برنامه های آموزش مجریان انتخابات با جدیت در حال اجرا است و به امید خدا مرحله اول آنکه به فرمانداران و بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان ها اختصاص دارد در انتهای آبان ماه به خاتمه می رسد. پس از آن و بعد از ثبت نام داوطلبان، دوره آموزش و تربیت مربیان با شرکت نمایندگان فرمانداری های سراسر کشور اجرا خواهد شد.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور همچنین گفت: اعضای هیات های اجرایی حوزه های اصلی و فرعی، نمایندگان فرماندار و اعضای شعب، گروه های دیگری هستند که تحت آموزش قرار خواهند گرفت تا با آموختن دقیق قوانین و مقررات و با بهره گیری از تجارب گذشته، انتخاباتی باشکوه و در کمال صحت و سلامت برگزار نمایند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، تاکید نمود: برای کلیه کسانی که در آموزش ها شرکت نمایند و در ارزیابی خاتمه دوره پیروز باشند گواهی معتبر آموزشی صادر خواهیم کرد.

موسوی اضافه کرد: منابع اقتصادی لازم برای ساخت دستگاه های احراز هویت الکترونیکی تامین شده و بنا داریم در انتخابات اسفندماه، در همه شعب اخذ رای از دستگاه های مخصوص احراز هویت استفاده کنیم. در این خصوص جلسات مستمر کارشناسی و مدیریتی بین وزارت کشور و شورای نگهبان در حال اجرا است.

وی گفت: با تشکیل گروه های استانی در ستاد انتخابات کشور، کارشناسان مجرب انتخابات، جوابگوی ستاد انتخابات استان ها و فرمانداری ها و بخشداری ها هستند. به همین دلیل تمام سئوالات و ابهامات انتخابات مربوط به ادوار گذشته را جمع بندی نموده ایم و انشاءالله مطابق قانون پاسخ تهیه و در اختیار استان ها قرار می دهیم.

موسوی در خاتمه با اشاره به نقش محوری دبیران ستاد انتخابات استان ها در برگزاری انتخابات گفت: فرایند تهیه و تامین همه اقلام انتخاباتی را که مورد احتیاج است احصاء و در حال تامین هستیم به گونه ای که مجریان انتخابات دغدغه ای برای تامین آنها نداشته باشند.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54291

به "بازنگری در آیین نامه انتخابات و ارسالِ آن به هیات دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنگری در آیین نامه انتخابات و ارسالِ آن به هیات دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید