بانو با سگ ملوس و خوشه های خشم به چاپ ششم و نهم رسیدند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، انتشارات نگاه به تازگی 3 عنوان از کتاب های خود را تجدیدچاپ و راهی بازار نشر نموده است. این کتاب ها مجموعه داستان بانو با سگ ملوس و چند داستان دیگر اثر آنتوان چخوف، رمان خوشه های خشم نوشته جان اشتاین بک و کتاب روانشناسی خواب نوشته زیگموند فروید هستند.

بانو با سگ ملوس و خوشه های خشم به چاپ ششم و نهم رسیدند

بانو با سگ ملوس و چند داستان دیگر نوشته آنتوان چخوف با ترجمه عبدالحسین نوشین است که سال 96 چاپ پنجم آن راهی بازار نشر شد. ترجمه فارسی این کتاب، چهل و هشتمین عنوان از مجموعه چشم و چراغ است که این ناشر چاپ می نماید.

عنوان این کتاب از روی یکی از داستان های آن یعنی بانو با سگ ملوس گرفته شده است. این کتاب دربرگیرنده داستان هایی با نام چاق و لاغر، ماسک، وانکا، شوخی، سبک سر، جان دلم، بانو با سگ ملوس، سرگذشت ملال انگیز و… است.

داستان بانو با سگ ملوس هم درباره زندگی مردی به نام دمیتری دمیتریچ گوروف در آستانه 40 سالگی و اهل مسکو است. دمیتری در رشته زبان شناسی تحصیل نموده و در خدمت بانک است. او برای استراحت به یالتا آمده است. گوروف همسری مبتکر و از خود راضی دارد. او ازدواجی اجباری را پذیرفته و اینک در همسر خود ظرافت و زنانگی نمی بیند. با وجود فرزند، گوروف بنای بی وفایی را آغاز نموده و به وی خیانت می نماید. پس از ورود دمیتری به یالتا آنا سرگه یونا بانوی ملقب به بانو وسگ ملوس هم به این شهر می آید. او اهل پترزبورگ است و شوهر نموده است...

چاپ ششم این کتاب با 272 صفحه و قیمت 30 هزار تومان عرضه شده است.

خوشه های خشم هم اثر شناخته شده جان اشتاین بک نویسنده شهیر آمریکایی با ترجمه عبدالحسین شریفیان است که نگاه چندی پیش ترجمه رمان اتوبوس سرگردان را از مجموعه آثار این نویسنده منتشر و عرضه کرد.

این کتاب که یکی از آثار شناخته شده ادبیات معاصر آمریکا و همچنین یکی از مهم ترین آثار جان اشتاین بک است که سال 96 به چاپ هفتم رسید و حالا چاپ نهمش وارد بازار شده است. داستان خوشه های خشم از آغاز دوره جدیدی از تغییر و تحول مالی و به تعبیری از دوره ماشینیسم در قاره آمریکا آغاز می گردد. زمانی که پای صنعت و توسعه مالی و به تبع آن نوعی دگرگونی در زندگی مردم و بالاخص برزگران و پیشه وران بوجود می آید و به نحوی حالت گذاری می گردد بین سنت و توسعه، خشم خوشه های بارور شده شکل می گیرد.

کشاورزانی که تنها با بیل و کلنگ و گاوآهن آشنایند و با آن خو گرفته اند، حال با آمدن تراکتور به مزارعشان که به سبب قرض هایی که از بانک گرفته اند به مرور زمان گرو بانک شده دچار تحول در نحوه زندگی و آوارگی از سرزمینشان می شوند تا مگر رویاهای دراز و شیرینی که برگه های تبلیغاتی گسترده در سرزمینشان برایشان به ارمغان آورده در سرزمینی دیگر حقیقت بخشند. آنها نمی دانند که اگر ماشین و صنعت ماشینیسم در دست یک نفر باشد چه وسیله نیرومند و خطرناکی است. آنها ناهماهنگی های صنعت رشد یافته را نمی شناسند.

چاپ نهم این کتاب با 614 صفحه و قیمت 65 هزار تومان به بازار آمده است.

کتاب دیگری هم که این ناشر تجدیدچاپ نموده، روانشناسی خواب نوشته زیگوند فروید پدر علم روانشناسی است که توسط احسان لامع ترجمه شده است. چاپ اول این کتاب دی ماه 96 به بازار آمد.

زیگموند فروید روانکاو اتریشی با طرح نظریه های شگفت انگیز در روانشناسی، دری نو به درک انسان از خود باز کرد. کشف ضمیر ناخودآگاه، آنالیز ریشه نارسایی های روحی در گذشته و طرح های شگفت انگیز وی در روانکاوی و روانشناسی خواب باعث شد که نظریه های او در ادبیات نیز بسیار تأثیر گذار گردد. کتاب روانشناسی خواب از جمله آثار این متفکر است که تا به حال به فارسی ترجمه نشده بود.

این اثر 8 فصل دارد که به ترتیب عبارت اند از: خواب ها محل تلاقی دارند، مکانیزم خواب، چرا رؤیا شکل تمایلات را تغییر می دهد، تحلیل رؤیا، آرزو در خواب، کارکرد رؤیا، فرایند اولیه و ثانویه سرکوب و ناخودآگاه و خودآگاه: واقعیت

چاپ دوم این کتاب با 168 صفحه و قیمت 18 هزار تومان منتشر شده است.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17053

به "بانو با سگ ملوس و خوشه های خشم به چاپ ششم و نهم رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانو با سگ ملوس و خوشه های خشم به چاپ ششم و نهم رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید