بدقولی دانشگاه آزاد در تسویه حساب قرارداد وزنه برداران

به گزارش مجله سرگرمی، با وجود اینکه لیگ برتر وزنه برداری سه ماه است معین تکلیف شده اما دانشگاه آزاد هنوز با وزنه برداران خود تسویه حساب نکرده است.

بدقولی دانشگاه آزاد در تسویه حساب قرارداد وزنه برداران

به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر وزنه برداری به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون برگزاری فینال به سرانجام رسید و تیم بازار عظیم ایران قهرمان شد و تیم دانشگاه آزاد مقام نایب قهرمانی را به دست آورد. با وجود اینکه لیگ برتر وزنه برداری در اردیبهشت ماه مشخص تکلیف شد اما هنوز دانشگاه آزاد با وزنه برداران و کادرفنی خود تسویه حساب ننموده است.

این در حالی است که گفته می گردد بدهی باقی مانده دانشگاه آزاد به کل تیم وزنه برداری خود 150 میلیون تومان می گردد.

امیر حقوقی وزنه بردار تیم دانشگاه آزاد در این مورد به خبرنگاران گفت: تقریبا 30 تا 40 درصد از قراردادهای ما باقی مانده است و هنوز دانشگاه آزاد تسویه ننموده است. به ما اعلام شد که نهایتا تا آخر تیر این کار انجام می گیرد اما هنوز خبری نشده است .

او ادامه داد: نه وزارت ورزش پاداش مسابقات گذشته را پرداخت نموده و نه دانشگاه آزاد تسویه نموده است و اصلا شرایط خوبی نیست. از طرفی به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا هیچ مسابقه ای نیست که اردو داشته باشیم. در این شرایط که باید ورزشکاران را حمایت نمایند این خیلی بد است که حق الزحمه وزنه برداران که کار خود را انجام داده اند هم پرداخت نمی نمایند و برای پرداختش، این هفته و آن هفته می نمایند.

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 104026

به "بدقولی دانشگاه آزاد در تسویه حساب قرارداد وزنه برداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدقولی دانشگاه آزاد در تسویه حساب قرارداد وزنه برداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید