برد با ارزش یوونتوس مقابل سمپدوریا، تساوی آرسنال و منچستریونایتد در دیداری پر برخورد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- یوونتوس حالا خط دفاعی اش مستحکم شده و برای سومین بازی متوالی است که کلین شیت می نماید.

برد با ارزش یوونتوس مقابل سمپدوریا، تساوی آرسنال و منچستریونایتد در دیداری پر برخورد

به گزارش خبرنگاران، یوونتوس همچون بازی رفت مقابل سمپدوریا که 3-0 پیروز شد، توانست این تیم را بدون گل خوردن شکست دهد. در شبی که باران شدید روی عملکرد بازیکنان تا حدی تاثیرگذار بود، یوونتوس از گل اول خود در نیمه اول به خوبی محافظت کرد و در انتها نیمه دوم بازهم به گل رسید. کریستیانو رونالدو نیز موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما مثل هفته های اخیر بازهم پایش به گلزنی باز نشد.

یوونتووس بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 15 و روی حرکت خوان کواداردو فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه این بازیکن محکم بود و به بیرون رفت. اما حملات یوونتوس جواب داد و این تیم در دقیقه 20 به گل رسید. ارسال زمینی آلوارو موراتا از سمت راست با ضربه دقیق فدریکو کیه زا در محوطه همراه بود و یوونتوس از حریف پیش افتاد. در دقیقه 32 فابیو کوالیارلا درون محوطه یوونتوس موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی سمپدوریا داشت، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان حریف در اختیار ووچیک شزنی نهاده شد. در لحظات انتهای نیمه اول فابیو کاندروا با حرکت به سمت عمق و ضربه پای چپ دروازه یوونتوس را تهدید کرد، اما شزنی این توپ را نیز مهار کرد و نیمه نخست با رجحان 0-1 به اتمام رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد. در دقیقه 58 و روی ارسال کاندروا بود که کیتا فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او به رودریگو بنتانکور برخورد کرد. دقایقی بعد خود کاندروا با حرکتی انفرادی قصد داشت شانس خود را برای گلزنی امتحان کند، اما ضربه او در اختیاز شزنی نهاده شد. اما در اوقات اضافی یوونتوس به گل دوم دست یافت. پاس کوادرادو در موقعیتی دو به تک در مقابل دروازه به آرون رمزی رسید و او به راحتی دروازه سمپدوریا را باز کرد تا یوونتوس در این ملاقات با دو گل پیروز به غلبه بر حریف گردد.

سمپدوریا 0-1 یوونتوس؛ فدریکو کیه زا 20`: یک حرکت تیمی خوب منجر به گل اول یوونتوس شد. فرار خوب موراتا باعث شد او در موقعیت خوبی قرار گیرد و یک پاس عرضی ارسال کرد که فدریکو کیه زا با رساندن خود به توپ، توانست دروازه سمپدوریا را باز کند.

سمپدوریا 0-2 یوونتوس؛ آرون رمزی 90`: در یک ضدحمله، پاس عالی کریستیانو رونالدو، خوان کوادرادو را در موقعیت دو به تک با دروازه بان قرار داد. کوادرادو هم توپ را به رمزی پاس داد تا هافبک ولزی، دروازه خالی را باز کند.

- آرسنال و منچستریونایتد با تساوی بدون گل به کار خود در هفته بیست و یکم انتها دادند. در یک مسابقه پر برخورد که موقعیت های گلزنی زیادی را به همراه نداشت، خط دفاعی هیچ یک از دو تیم تسلیم نشد تا در نهایت به تقسیم امتیازات بپردازند. بدین ترتیب منچستریونایتد در رده دوم باقی ماند و آرسنال هم به رده هشتم رسید. آرسنال باید در بازی بعدی خود در خانه وولورهمپتون به میدان برود و شیاطین سرخ نیز در اولدترافورد از ساوتهمپتون میزبانی خواهند کرد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند. اولین فرصت در دقیقه 17 و برای آرسنال ایجاد شد، اما ضربه الکساندر لاکازت از فاصله دور در اختیار داوید دخیا نهاده شد. سه دقیقه و روی ارسال یک کرنز از سمت راست بود منچستریونایتد فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما برند لنو عکس العمل خوبی مقابل ضربه فرد نشان داد.

در دقیقه 30 این بار نیکلاس په په که از راه دور شانس خود را برای باز کردن دروازه یونایتد امتحان کرد، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت. لحظاتی بعد برونو فرناندز با حرکت از چپ می توانست زننده گل اول یونایتد لقب گیرد، اما ضربه او از پشت محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 41 و روی ارسال لوک شاو بود که یونایتد صاحب فرصت شد، اما ضربه سر هری مگوایر در اختیار برند لنو نهاده شد.

در لحظات انتهای نیمه اول مارکوش راشفورد در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد، اما تعلل او در ضربه زدن باعث از دست رفتن فرصت شد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید. در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم ویلیان فرصت داشت گل اول آرسنال را وارد دروازه حریف کند، اما ضربه او به آرون فان بیساکا برخورد کرد و دور شد. در دقیقه 50 و روی همکاری لوک شاو و آنتونی مارسیال بود که یونایتد صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه ادینسون کاوانی از فاصله ای نزدیک توسط برند لنو مهار شد. در دقیقه 65 الکساندر لاکازت روی یک موقعیت ایستگاهی و با ضربه ای فنی و تماشایی از سمت راست می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه او به دیرک دروازه یونایتد برخورد کرد.

لحظاتی بعد اسمیت راو پشت محوطه یونایتد صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او با واکنش تماشایی داوید دخیا همراه شد و موقعیت از دست رفت. در دقیقه 81 نیکلاس په په از سمت راست حرکت نموده و می توانست گل اول آرسنال را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی و فنی او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 86 و روی ارسال فان بیساکا بود که یونایتد موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل رجحان داشت، اما ضربه آکروباتیک کاوانی با فاصله کمی به بیرون رفت. در نهایت اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم به تساوی بدون رضایت دادند.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 131858

به "برد با ارزش یوونتوس مقابل سمپدوریا، تساوی آرسنال و منچستریونایتد در دیداری پر برخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد با ارزش یوونتوس مقابل سمپدوریا، تساوی آرسنال و منچستریونایتد در دیداری پر برخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید