بسته جدید یارانه به چه کسانی تعلق می گیرد؟

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران :وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که بسته جدید یارانه معیشتی فقط به افرادی که بسته حمایت معیشتی دریافت می نمایند، تعلق می گیرد.

بسته جدید یارانه به چه کسانی تعلق می گیرد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: این بسته به افرادی تعلق می گیرد که اول درآمد ثابتی نداشته باشند، دوم متقاضی وام یک میلیون تومانی کرونایی در ابتدای سال بوده باشند، سوم اینکه دریافت نماینده بسته حمایت معیشتی باشند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صرفاً مجری سیاست های ستاد مقابله با کرونا و تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه است و افراد مشمول بسته جدید معیشتی، یکصد هزار تومان بابت هر یک از اعضای خانواده در چهار ماه پایانی سال و همچنین وام یک میلیون تومان را نیز دریافت می نمایند. این افراد در مجموع 29 میلیون و 700 هزار نفر هستند.

امکان تقاضای دریافت وام یک میلیون تومانی بسته یارانه معیشتی از چهارم تا یازدهم آذرماه به مدت یک هفته است و تنظیمات بعضی از گوشی های تلفن همراه به گونه ای است که نیازمند اضافه کردن 98+ قبل از 6369 است. در واقع در این گوشی ها ارسال پیامک به صورت 986369 + خواهد بود؛ بنابراین هر فردی که حقوق ثابت نداشته باشد و در فهرست معیشتی بگیران است و در فهرست اول سال حضور داشته باشد مشمول دریافت این بسته می گردد.

اگر فردی مشمول پرداخت بیمه گردد چه کارگر ساختمانی و چه کارگر غیر ساختمانی مشمول دریافت این بسته نمی گردد. تمامی بیمه شدگان تأمین اجتماعی مشمول دریافت این بسته نمی شوند.

همان طور که در اطلاعیه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مورد بسته جدید حمایت معیشتی اعلام شد، به افرادی که مشمول دریافت این بسته هستند به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 122391

به "بسته جدید یارانه به چه کسانی تعلق می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته جدید یارانه به چه کسانی تعلق می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید