تراکتور در اندیشه سبقت از سپاهان در نقش دنیا، جدال فرکی و صادقی در دربی خودروسازان، امیدواری قعر جدولی ها به کسب اولین برد

به گزارش مجله سرگرمی، لیگ برتر فوتبال از روز دوشنبه با برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس وارد هفته دهم می گردد.

تراکتور در اندیشه سبقت از سپاهان در نقش دنیا، جدال فرکی و صادقی در دربی خودروسازان، امیدواری قعر جدولی ها به کسب اولین برد

به گزارش، هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از روز دوشنبه 13 آبان ماه شروع می گردد که تیم ها به دلیل بازی تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام دنیای 2022 قطر استراحتی 2 هفته ای خواهند داشت.

فولاد- پرسپولیس/ اهواز دوشنبه ساعت 17:45

تیم پرسپولیس تهران که در بازی قبلی خود مقابل ماشین سازی تبریز با تساوی بدون گل در یک بازی پر حاشیه بازی را به خاتمه رساند و حالا باید با فولادی مصاف کند که به غیر از بازی قبلی خود با نتیجه تساوی، در 2 بازی قبلی اش ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران پیروز شده بود و حالا باید در فولاد آره نا به مصاف شاگردان کالدرون بروند.

این در حالی است که شجاع خلیل زاده با دریافت کارت زرد مقابل ماشین سازی تبریز، دیدار برابر فولاد را از دست داده است، اما فرزاد جعفری بازیکن تیم فولاد که به دلیل مصدومیت ممکن بود در دیدار برابر پرسپولیس غایب باشد، به این بازی حساس خانگی می رسد و کمی خیال جواد نکونام برای چینش ترکیب راحت خواهد بود.

البته در این بازی سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است باید قانون 10 به 90 مقابل پرسپولیس رعایت گردد و از طرفی گابریل کالدرون بیان نموده است اگر پنالتی برای تیمش گرفته گردد به سبب حواشی بازی مقابل ماشین سازی تبریز و گل نشدن توپ علیپور بر اثر ضربه چیپی که در دستان حامد لک دروازه بان ماشین سازان نهاده شد، ضربه پنالتی را به آقای گل مازنی تیمش نخواهد داد!

استقلال- صنعت نفت آبادان/ تهران سه شنبه ساعت 15:30

آبی های پایتخت در بازی پیشین خود مقابل تراکتور تبریز پیروزی پر گلی داشتند و در نهایت با نتیجه 4 بر 2 در استادیوم یادگار امام تبریز و در حضور پرشور ها به فزونی رسیدند و حالا استقلالی ها چشم امید به این بازی خانگی و کسب دومین پیروزی مقابل زرد و قناری ها بسته اند.

تیم صنعت نفت آبادان با وجود مسائل پرشمار اقتصادی بسیار خوب عمل نموده و در جدول رده بندی در رتبه پنجم و بالاتر از استقلال جای گرفته است. با این حال برزیلی های ایران از حضور مهدی مومنی به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده بهره نمی برد و آن سوی میدان هم حضور روزبه چشمی بازیکن استقلال در هاله ای از ابهام قرار است.

فرشید باقری دیگر بازیکن استقلال در بازی مقابل صنعت نفت آبادان حضور دارد و با صلاحدید استراماچونی می تواند برای دقایقی به کار گرفته گردد. تیم صنعت نفت هم در بازی قبلی خود مقابل نساجی مازندران با نتیجه بدون گل مساوی کرد و این بار در کوشش است تا از بازی خارج از خانه خود دست پر برگردد.

اخیرا امیرحسن فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال هم از سازمان لیگ درخواست نموده تا ساعت بازی مقابل صنعت نفت تغییر کند و در ساعت 18:30 همان روز برگزار گردد.

سپاهان - تراکتور/ اصفهان سه شنبه ساعت 15:30

دیدار حساس میان تیم های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان روز سه شنبه در حالی در استادیوم نقش دنیا برگزار می گردد که زردپوشان اصفهانی هافبک طراح خود محمد محبی را در اختیار ندارند. این در حالی است هر دو تیم بالانشینان لیگ برتر به حساب می آیند و تراکتور هم برای پس دریافت صدر جدول و فراموشی نتیجه پیش آمده در بازی هفته قبلشان مقابل استقلال تهران نیم نگاهی به صدر جدول دارند، اما باید دید قلعه نویی این اجازه را به دنیزلی و شاگردانش خواهد داد یا خیر.

همچنین در این بازی ممکن است دنیزلی روی اشکان دژاگه ریسک نکند و از طرفی رضا شکاری هم به طور حتم بازی مقابل سپاهان را از دست داده است. اما یوگیا سوگیتا ستاره ژاپنی تراکتور به این بازی حساس خواهد رسید. در این بازی قرار است از احسان حاج صفی کاپیتان تیم تراکتور که در این بازی مقابل تیم سابق خود یعنی سپاهان قرار می گیرد توسط اصفهانی ها تقدیر ویژه ای به عمل آید.

اما شنیده می گردد ممکن است مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور لبه پرتگاه باشد و با باخت احتاقتصادی مقابل سپاهان صندلی خود را روی نیمکت از دست رفته ببیند.

پیکان - سایپا / تهران پنجشنبه ساعت 15:30

دربی خودروسازان روز پنجشنبه در حالی در روزشگاه شهرخودرو برگزار می گردد که شاگردان فرکی و صادقی هر دو در نیمه های جدول هستند و برای ارتقای رتبه خود در این بازی کوشش می نمایند. شهریار مغانلو آقای گل لیگ برتر و بازیکن تیم پیکان تهران میخواهد تا در شهرقدس و در این بازی خانگی مقابل سایپا رکورد گلزنی خود را ارتقا ببخشد و تا حدودی با ایجاد کردن حاشیه امنی با محمد نوری رتبه دوم فزونین گلزن لیگ سکوت بازی را تا حدی بشکند.

مجید علیاری از تیم سایپا مصدوم بوده و قطعا بازی با پیکان را از دست می دهد و از طرفی جابر انصاری بازیکن تیم پیکان شرایط بازی کردن پیدا نموده و ممکن است حسین فرکی برای دقایقی به این مهاجم کهنه کار بازی دهد.

گل گهر سیرجان - شاهین شهرداری بوشهر/ بوشهر آدینه ساعت 17:45

دیدار قعرنشینان لیگ برتر در بوشهر در نوع خود می تواند جالب توجه باشد چراکه تیم شاهین شهرداری بوشهر با جدایی عبدالله ویسی، فعلا سرمربی ندارد و در کوشش است تا حداقل در خانه خود از گل گهر تازه لیگ فزونی شده امتیازی دشت کند و از طرفی مجید جلالی سرمربی پیکان هم سعی دارد تا از این دیدار دست پر بیرون بیاید و اولین پیروزی خارج از خانه خود را به دست آورد.

لازم به ذکر است سجاد آشوری هم از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی شده و حضور این بازیکن مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هاله ای از ابهام نهاده شده است، اما آقا معلم می تواند از محسن طرحانی که در هفته نهم رقابت های لیگ محروم بود، در این دیدار بهره ببرد.

ماشین سازی تبریز - ذوب آهن اصفهان/ تبریز آدینه ساعت 15:30

تیم ماشین سازی تبریز در بازی هفته نهم مقابل پرسپولیس تهران نمایش دلپذیری داشت و حامد لک گلر این تیم توانست پنالتی چیپ علی علیپور را به راحتی مهار کند. شاگردان خطیبی روحیه خوبی برای بازی مقابل ذوب آهن دارند و در صدد آن هستند تا از ذوبی های بحران زده امتیاز دشت نمایند. از طرفی تیم ذوب آهن در بازی قبلی اش مقابل شاهین بوشهر با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و در نظر دارد تا از بازی های باقی مانده اش در نیم فصل اول بهره کافی را برای درو کردن امتیازات باقی مانده، ببرد.

شهرخودروی مشهد - پارس جنوبی جم/ مشهد آدینه ساعت 16:00

تیم شهرخودرو این روز ها در کوشش است تا بازیکنان جدیدی را به کادر خود اضافه کند و از طرفی در جدول رده بندی برای صدرنشینی بالایی دارد و این بار مقابل پارس جنوبی بحران زده که از لحاظ اقتصادی دچار مشکل شده است، مسابقه خواهد داد. پارس جنوبی به همراه سایر تیم های نفتی این روز ها به دلیل مشکل اقتصادی تا پای انحلال هم پیش رفته است، اما حالا باید مقابل شهرخودروی مدعی صف آرایی نمایند و کشیدن ترمز شاگردان یحیی گل محمدی امیدوار باشند.

از طرفی شهرخودرو در صورت باخت احتاقتصادی تیم تراکتور شانس بالایی برای ارتقای رتبه خود در جدول رده بندی دارد.

نفت مسجد سلیمان - نساجی مازندران/ مسجد سلیمان آدینه ساعت 15:30

تیم نساجی مازندران که این روز ها علیرضا حقیقی دروازه بان اسبق تیم ملی را در اختیار گرفته است، به علت بدهی نمی تواند از او و 4 بازیکن دیگر استفاده کند. با این حال تیم نفت مسجد سلیمان تحت راهنمایی مهدی تارتار با توجه به تمام مسائل اقتصادی که گریبان گیر تیم های نفتی شده است خوب نتیجه گرفته و چشم امید به این بازی مهم و خانگی خود بسته است تا نساجی را هم در مسجد سلیمان زمین گیر کند.

نفت مسجد سلیمان در رتبه هشتم رده بندی جدول و یک پله بالاتر از نساجی مازندران نهاده شده است.

بوشهر روبروی سرخابی ها، برزیلی های جنوب مقابل تبریز/ رکورد کلین شیت استقلالی ها زیر تیغ سپاهان

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56876

به "تراکتور در اندیشه سبقت از سپاهان در نقش دنیا، جدال فرکی و صادقی در دربی خودروسازان، امیدواری قعر جدولی ها به کسب اولین برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور در اندیشه سبقت از سپاهان در نقش دنیا، جدال فرکی و صادقی در دربی خودروسازان، امیدواری قعر جدولی ها به کسب اولین برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید