تراکتور احتیاج به زمان بیشتری دارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حمید عبدالهی عصر امروز بعداز پیروزی تراکتور برابر نساجی در نشست خبری گفت: نساجی مازندران نسبت به نیم فصل اول خیلی تغییر نموده و شش بازیکن باکیفیت به تیم آنها اضافه شده است.

تراکتور احتیاج به زمان بیشتری دارد

وی با بیان اینکه با فوتبال مدنظر خطیبی فاصله داریم، گفت: تیم تراکتور در گذشته فانتزی بازی می کرد، الان یک فوتبال پرفشار بازی می نماید، در حال حاضر در فاز تغییرات این تیم هستیم.

عبداللهی ادامه داد: در نیمه اول یک بازی باکیفیت را اجرا کردیم، ولی در یک غافلگیری گل خوردیم و بعد از آن توانستیم جبران کنیم. در نیمه دوم تیم تراکتور به خاطر اینکه سه بازی در خانه بازنده بود کمی استرس داشت.

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما در فاز تغییرات هستیم. تراکتور فانتزی بازی می کرد و در حال حاضر آرایش تیم را عوض کردیم و فوتبال پرفشار و با پرس بالا انجام می دهیم. مطمئن باشید در سال 1400 یک تراکتور نوین را می بینید.

وی اضافه کرد: امیدوارم هیچ وقت برای تراکتور پیش نیاید که در خانه ببازد. الان که تیم برده است می گویم این تیم احتیاج به یک کار اساسی دارد. باید در جزئیات فوتبالمان کار کنیم. در بازی قبل بازی مالکانه ای را انجام دادیم و باختیم و این بازی به آن صورت نبود و بازی را پیروز شدیم.

مربی تیم تراکتور گفت: توقع ما از بازیکنان این است وقتی توپ را ندارند، باز هم کوشش شان را بیشتر نمایند. با گذشت زمان این تیم بهتر خواهد شد.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 136334

به "تراکتور احتیاج به زمان بیشتری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور احتیاج به زمان بیشتری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید