(تصاویر) تبلت های جدید سامسونگ با نمایشگر تاشو

به گزارش مجله سرگرمی، سامسونگ دیسپلی، فراوری کننده نمایشگر های منعطف کره ای که وابسته به شرکت سامسونگ است، اخیراً یک نشان تجاری به نام S-Foldable را به ثبت رسانده است که حکایت از ظهور نمایشگری با دو لولا است. این نمایشگر انعطاف پذیر که فناوری جدیدی به شمار می رود، احتمالاً برای استفاده در تبلت های جدید این شرکت کره ای که احتمالاً همان Galaxy Z Fold Tab باشد، در نظر گرفته شده است، هرچند که استفاده آن در بعضی گوشی های تاشو نیز دور از انتظار نیست.

(تصاویر) تبلت های جدید سامسونگ با نمایشگر تاشو

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری letsgodigita، سال جاری انتظار می رود که چندین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ به بازار عرضه گردد. برای نمونه، انتظار می رود که سامسونگ در تابستان سال جاری، به طور همزمان از دو گوشی تاشو هوشمند Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 رونمایی کند. با این همه به نظر می رسد که این غول فناوری در حال برنامه ریزی برای طراحی و فراوری یک تبلت بسیار عظیم است که از نمایشگری با دو لولا بهره می برد که اکنون ما می دانیم این تبلت جدید و تاشو با عنوان Samsung Galaxy Z Fold Tab شاخته می گردد.

به گزارش خبرنگاران، هنوز معین نیست که زمان عرضه Galaxy Z Fold Tab در چه تاریخی است. بعضی بر این باورند که سامسونگ زمان بندی خود را برای عرضه در سال 2021 در نظر گرفته است، در حالی که دیگر کارشناسان معتقدند که برای دریافت این تبلت، باید تا ابتدای سال 2022 شکیبا باشیم. به هر حال، اکنون می توانیم اطلاعات بیشتری در خصوص نمایشگری که سامسونگ می خواهد برای این دستگاه استفاده کند، ارائه دهیم. در تاریخ 28 آوریل سال 2021 (8 اردیبهشت)، سامسونگ دیسپلی درخواست ثبت علامت تجاری با نام S-Foldable را به اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) و اداره مالکیت معنوی کره (KIPO) ارائه داد. این درخواست در ردیف 9 محصولات، با شرح روبرو؛ نمایشگر برای تلفن های هوشمند نمایشگر های LCD با صفحه نمایش عظیم، نمایشگر های صفحه تخت انعطاف پذیر برای رایانه ها، طبقه بندی شده است.

از این شرح مختصر در درخواست مورد نظر می توان به این نتیجه رسید که بر اساس نام و شرحات مندرج، احتمالاً با نوع جدیدی از صفحه نمایش تاشو روبرو هستیم. احتمالاً استفاده از حرف S در این درخواست، به حالت تا شدن این صفحه نمایش اشاره دارد. در گذشته، سامسونگ انواع مختلف دستگاه های تاشو را به ثبت رسانده است که بعضی از آن ها دارای دو لولا بوده که به موجب آن می توان نمایشگر انعطاف پذیر را به صورت زیگزاگ تا کرد.

همچنین اخیراً، سامسونگ الکترونیک درخواست ثبت دو علامت تجاری دیگر را داده است که به نظر می رسد مربوط به قاب هستند. نام های Armor Frame و Pro Shield نشان می دهد که سامسونگ میخواهد قاب دستگاه های تاشو خود را تقویت کند تا دستگاه ها در برابر فشار های شدید مقاومت نمایند. این فناوری ممکن است برای اولین بار در Galaxy Z Fold 3 استفاده گردد.

ماه گذشته، روزنامه مالی Nikkei Asia گزارش داد که سامسونگ میخواهد سال جاری با وجود کمبود جهانی تراشه، تلفن تاشو دیگری را با صفحه نمایش دوتاشو عرضه کند. با این حال، دیگران بر این باورند، این مدل که احتمالاً همان Z Fold باشد، تا سه ماهه اول سال 2022 عرضه نخواهد شد. صرف نظر از این، به نظر می رسد سامسونگ می خواهد کوشش خود در زمینه توسعه تلفن های هوشمند تاشو را بیشتر گسترش دهد.

حالا که فراوری نمایندگان چینی، روز به روز از تلفن های جدید تاشو مانند هواوی میت X2 و شیائومی می میکس فولد (Xiaomi Mi Mix Fold) رونمایی می نمایند، به نظر می رسد سامسونگ می خواهد تعداد مدل های تاشوی خود را گسترش دهد تا بتواند عرصه رقابت را به نفع خود حفظ کند. به گزارش خبرنگاران، انتظار می رود Z Fold 3 اولین گوشی هوشمند تاشو باشد که از قلم S پشتیبانی می نماید و این قلم احتمالاً در تبلت عظیمتر Samsung Z Fold Tab نیز بکار گرفته می گردد. در آینده، بدون شک اطلاعات بیشتری در خصوص این تلفن هوشمند یا تبلت تاشو جدید سامسونگ، در دسترس خواهد بود.

parisro.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز، زمستان، نوروز، بهار تابستان فرانسه

umeblog.ir: یومی بلاگ: آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 143170

به "(تصاویر) تبلت های جدید سامسونگ با نمایشگر تاشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) تبلت های جدید سامسونگ با نمایشگر تاشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید