تعطیلی مهمانسراهای ادارات و مراکز اقامتی سیستان و بلوچستان تا زمان عادی شدن اوضاع

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه مهمانسراهای ادارات و مراکز اقامتی باید تا زمان عادی شدن اوضاع تعطیل گردد.

تعطیلی مهمانسراهای ادارات و مراکز اقامتی سیستان و بلوچستان تا زمان عادی شدن اوضاع

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که در استانداری تشکیل شد؛ با بیان اینکه تا به امروز 17 مورد ابتلا به ویروس کرونا در سطح استان شناسایی شده است، گفت: لازم است برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، همه مراکز تجاری و مراسم و برنامه هایی که باعث تجمع افراد گردد پس از تشخیص دانشگاه های علوم پزشکی تعطیل گردد و با افرادی که از این تصمیم سرپیچی نمایند و سلامت جامعه را به مخاطره بیندازند، برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

او گفت: همه مهمانسراهای ادارات و مراکز اقامتی باید تا زمان عادی شدن اوضاع تعطیل گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: مرخصی همه مدیران دستگاه های اجرایی تا اطلاع ثانوی لغو و ماموریت کلیه مدیران نیز پس از موافقت استاندار تأیید می گردد.

موهبتی با ابراز گلایه از مسافرت بعضی شهروندان به جنوب استان ادامه داد: برخلاف هشدارها و توصیه های بهداشتی، برای پرهیز از مسافرت های غیرضروری، متاسفانه طی روزهای گذشته و با تعطیلی مدارس، بعضی شهروندان به جنوب استان مسافرت نموده اند که این موضوع سلامت آنها و ساکنان این شهرها را به مخاطره انداخته است.

او به احتکار بعضی اقلام بهداشتی مانند ماسک و ژل ضدعفونی نماینده توسط تعدادی افراد سودجو اشاره نمود و از دستگاه قضا خواست رسیدگی به این پرونده ها را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 74841

به "تعطیلی مهمانسراهای ادارات و مراکز اقامتی سیستان و بلوچستان تا زمان عادی شدن اوضاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مهمانسراهای ادارات و مراکز اقامتی سیستان و بلوچستان تا زمان عادی شدن اوضاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید