تعمیرگاه تخصصی رنو مگان، ساندرو، استپ وی

به گزارش مجله سرگرمی، رپرتاژ آگهی - هر نوع خودرویی که سوار می شوید، نیاز است در صورت مشکل به تعمیرگاه تخصصی همان خودرو مراجعه کنید، تعمیرگاه تخصصی رنو مگان نیز می تواند برای تعمیر خودروهای برند رنو مدل مگان مناسب باشد. زیرا تکنسین ها و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه تخصصی مگان کار می نمایند، می توانند دقیقا متوجه شوند که عیب خودروی خودروی شما از کجاست و مشکل به وجود آمده در آن را رفع نمایند. همچنین شما وقتی برای رفع عیوب خودروی خود به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه می کنید خیالتان از کاری که ارائه می شود و قطعات اصلی و با کیفیتی که روی خودروی شما استفاده می شود آسوده خواهد بود. برند رنو در حال حاضر مدل های متنوعی از خودرو را با عنوان های ساندرو، مگان و استپ وی تولید و به بازار عرضه کرده است. هر یک از این محصولات در ایران مشتریان خاص خود را دارد و یکی از بهترین خودروها در بازار ایران، تولیدات برند رنو است. به همین منظور تعمیرگاه تخصصی ساندرو و تعمیرگاه تخصصی استپ وی در شهرهای مختلف وجود دارند تا شما بتوانید با خیالی آسوده کار تعمیر خودروی خود را به آن ها بسپارید.

تعمیرگاه تخصصی رنو مگان، ساندرو، استپ وی

تلفن تماس: 09120996450 مهندس حامد رضایی

خودروی رنو مگان

پس از سال ها حضور خودروی رنو در ایران در اواخر دهه هشتاد شمسی، برند رنو در همکاری با خودروسازان ایرانی دو مدل خودرو با نام های مگان و لوگان را وارد ایران کرد که در شرکت پارس خودرو مونتاژ می شدند. خوردوی رنو مدل مگان از همان ابتدا توانست با ظاهر زیبا و جذابیت هایی که داشت مشتریان بسکمک را به سوی خود جذب نماید. خودروی مگان در سه مدل هاچبک، استیشن و سدان به بازار عرضه شده است که البته مدل سدان آن برای مشتریان ایرانی جذابیت بیشتری داشت.

ویژگی های فنی خودرو رنو مگان

شرکت رنو محصول مدل مگان را در بازارهای جهانی در مدل های بنزینی و دیزلی به بازار عرضه کرده است. نوع بنزینی این خودرو دارای 115 اسب بخار و گشتاور 156 نیوتن متر است. میانگین سوختی که این خودرو مصرف می کند در حدود 6.5 لیتر است. نهایت سرعت مگان نیز200 کیلومتر بر ساعت است.

خودروی مگان 4 سیلندر است و در مدل اتوماتیک طراحی و تولید می شود. برای مگان موتوری قوی همراه با آپشن هایی منحصربه فرد در نظر گرفته شده که شامل سیستم های امنیتی، حفاظتی و تهویه مطبوع، کمک راننده و .. می شود. اما با وجود همه این آپشن ها بی شک این خودرو می تواند دچار مسائل و عیوبی در موتور، جلوبندی و گیربکس و .. شود که لازم است برای رفع آن ها بهتعمیرگاه تخصصی رنو مگان مراجعه شود. همچنین به جهت آن که مگان، خودروی گران قیمتی است، تمامی قطعات و هزینه تعمیرات آن نیز برای شما گران در خواهد آمد، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم هر چند مدت یکبار برای چکاپ خودروی خود به تعمیرگاه تخصصی مگان سری بزنید تا با رفع عیوب جزئی، از بروز مسائل عدیده در این خودرو جلوگیری نمایید.

خودروی رنو ساندرو

رنو ساندرو یکی دیگر از چند نمونه خودروی برند فرانسوی رنو است و پس از آن که تولید آن در کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی متوقف شد، در سال 1394 وارد کشور ما شد و در شرکت خودروسازی پارس خودرو مونتاژ شد.

برای رنو ساندرو نیز آپشن هایی در نظر گرفته شده است اما می توان گفت نسبت به سایر خودروهای تولید شده توسط برند رنو از تجهیزات ایمنی و رفاهی قابل توجهی برخوردار نیست. اما اگر شما مدل فول آپشن و اتوماتیک این خودرو را خریداری نمایید، می توانید آپشن هایی مانند کروز کنترل، سنسور پارک عقب، توزیع نیروی ترمزEBD، ترمز ضد قفلABS، چراغ های مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک دو حالته، سیستم صوتی با چهار اسپیکر، نمایشگر لمسی، دزدگیر تصویری، مانیتور عقب، نویگیشن، USB، دی وی دی، کیسه هوا ویژه راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه دستی و … را در اختیار داشته باشید.

مشخصات فنی رنو ساندرو

پیش از پرداختن به این بخش توصیه می کنیم چنانچه قصد خرید رنو ساندرو دست دوم را دارید حتما پیش از خرید، از کارشناسان یک تعمیرگاه تخصصی ساندرو برای بررسی مسائل آن کمک بگیرید. به طور کل رنو ساندرو خودرویی 4 سیلندر بوده و توان حاصل از آن برابر با 105 اسب بخار و 140 نیوتن متر گشتاور است. نهایت سرعت این خودرو 170 کیلومتر در ساعت است و در هر 100 کیلومتر 7 الی 8 لیتر بنزین مصرف خواهد کرد.

این خودرو از لحاظ فنی در شرایط مطلوبی است اما از نظر متریال کابین می توان گفت دارای نقاط ضعف زیادی است و نتواسته آن طور که شایسته است خواسته خریداران را برآورده نماید، همچنین به دلیل آن که فرمان رنو ساندرو نیمه هیدرولیکی است بسکمک از کسانی که از این خودرو استفاده می نمایند از سفتی فرمان این خودرو شکایت دارند.

از آن جا که ممکن است به وجود آمدن مسائلی در موتور خودرو یا گیربکس و جلوبندی و همچنین بخش های دیگر خودرو شما را در جاده و خیابان دچار مشکل نماید، به شما پیشنهاد می کنیم هر چند مدت یک بار خودروی خود را برای چکاپ کلی به تعمیرگاه تخصصی ساندرو بسپارید. به این شکل از به وجود آمدن مسائل بزرگ تر که می توانند خرج سنگین تری را روی دوش شما بگذارند جلوگیری خواهید کرد.

خودروی رنو استپ وی

خودروی مدل استپ وی که یکی از محصولات برند رنو است خودروی هاچ بکی است که کمی از خودروهای هاچ بک دیگر بلندتر است و توانسته برای مشتریان این محصول جذابیت بیشتری داشته باشد. تولید و مونتاز این خودرو برای اولین بار در سال 1395 توسط خط تولید پارس خودرو آغاز شد و نسبت به رنو ساندرو تا حدودی تغییراتی پیدا کرد. برای این محصول کاسه چراغ مشکی، اضافه شدن رکاب جانبی، سپر مشکی، زه پلاستیکی مشکی رنگ گلگیرها و باربند، در نظر گرفته شده که توانسته آن را با رنو ساندرو متفاوت نماید. این خودرو 4 سیلندر بوده و نهایت سرعت ان 175 کیلومتر در ساعت است.

مشخصات فنی رنو استپ وی

امکانات رنو استپ وی شبیه به ساندرو است و در نوع معمول آن شما می توانید از چهار شیشه برقی، سیستم رادیو و پخش مجهز به usb، وجود ایربگ برای دو سرنشین جلو، سیستم تهویه مطبوع دستی، ترمز های دیسکی در جلو و کاسه ای در عقب به همراه سیستم های کمکی ABS و EBD، فرمان هیدرولیک و فضای بار 320 لیتر بهره مند خواهید شد. اگر شما قصد دارید این خودرو را به صورت دست دوم خریداری کنید بهتر است پیش از انجام فرآیند خرید و فروش، آن را به کارشناسان تعمیرگاه تخصصی استپ وی نشان دهید تا چنانچه خودرو دارای مسائلی است، کارشناسان شما را از این عیوب مطلع نمایند زیرا برخی از مسائل می تواند بعد از مدتی برای شما دردسرساز شود. از آن جا که برای این خودرو نیز مانند سایر خودروهای دیگری که نام بردیم ممکن است در بخش موتور، گیربکس و یا جلوبندی و .. مسائلی به وجود آید پیشنهاد می کنیم حتما برای رفع عیوب و تعمیر خودروی خود به تعمیرگاه تخصصی استپ وی مراجعه کنید. در این صورت ضمانتی پس از تعمیر خودرو دریافت خواهید کرد و این اطمینان به شما داده خواهد شد که درتعمیرگاه تخصصی استپ وی حتما از قطعات اصلی و ضمانت دار استفاده خواهد شد.

درباره ایران رنو تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران

اگر خودرویی از برند رنو مانند مگان، ساندرو و یا استپ وی در اختیار دارید، نیاز است برای تعمیر و رفع عیوب آن حساس باشید و حتما به تعمیرگاه تخصصی رنو مگان، ساندرو و استپ وی مراجعه کنید. زیرا در حال حاضر با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو در ایران به لحاظ شرایط اقتصادی موجود، قیمت قطعات این نوع خودروها به همراه دستمزدی که تعمیرکاران دریافت می نمایند نیز بالا رفته است. بنابراین بهتر است مشکل کوچک موجود در خودرو را با یک چکاپ ساده و با کمترین قیمت در تعمیرگاه تخصصی رنو رفع کرد و اجاز نداد بخاطر یک سهل انگاری به مسئله ای بزرگتر تبدیل شود. تعمیرگاه تخصصی مگان، استپ وی و ساندرو که در شرق تهران واقع شده است، خدماتی از قبیل تعمیر گیربکس، دیاگ، تعمیر جلوبندی، انجام سرویس های دوره ای را با استفاده از قطعات اصلی و البته با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران می توانید به سایت این مرکز به آدرس www.renoyar.ir مراجعه کرده و از انواع خدمات آن ها مطلع شوید.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 129868

به "تعمیرگاه تخصصی رنو مگان، ساندرو، استپ وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیرگاه تخصصی رنو مگان، ساندرو، استپ وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید