تنها گزینه پرسپولیس برای جذب در نیم فصل، یحیی دست به عصا شده است!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم دارد لیست بازیکنان خود را در زمستان امسال با خروج چند بازیکن و جذب نفرات مدنظر خود دست خوش تغییر کند.

تنها گزینه پرسپولیس برای جذب در نیم فصل، یحیی دست به عصا شده است!

با این حال وی تا به امروز تنها اسم مهدی ترابی را به دلیل خروج او از لیست بازیکنان العربی قطر به باشگاه اعلام نموده است تا امور مربوط به جذب این بازیکن انجام گردد. باشگاه پرسپولیس نیز مذاکره با بازیکنان فصل گذشته خود را پس از ترانسفر ناموفق به لیگ ستارگان قطر شروع نموده تا او را جذب کند.

با این حال یحیی گل محمدی قصدی برای اعلام اسامی جدید به مدیرعامل باشگاه قبل از خاتمه نیم فصل رقابت های لیگ برتر ندارد تا بعضی بازیکنان فعلی پرسپولیس که عملکرد قابل قبولی نداشته اند دچار استرس نشده و در ادامه بازی های دور رفت لیگ برتر بتوانند آماده نشان دهند.

این در حالی است که شایعاتی درباره احتمال جذب شهریار مقانلو، حجت حق وردی و چند بازیکن دیگر نیز مطرح شده است اما یحیی هیچ علاقه ای به اعلام اسم جدید به باشگاه ندارد.

ضمن اینکه جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای اینکه مانع از محرومیت دوباره پرسپولیس از حضور در جابجایی گردد چاره ای جز پرداخت طلب 475 هزار یورویی بودیمیر به همراه پنج در صد از سود سالیانه این طلب تا یازدهم بهمن ماه که مربوط به دو فصل پیش است ندارد.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 130025

به "تنها گزینه پرسپولیس برای جذب در نیم فصل، یحیی دست به عصا شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها گزینه پرسپولیس برای جذب در نیم فصل، یحیی دست به عصا شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید