ثبت نام 89 نفر در حوزه های انتخابیه البرز ، احتمال نام نویسی 200 نفر

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس ستاد انتخابات استان البرز در بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان کرج با اعلام اینکه تا عصر روز چهارشنبه 89 نفر در استان البرز برای ورود به مجلس نام نویسی کرده اند، گفت: برابر قانون، برگزاری انتخابات تعطیلی بردار نیست و طبق نص صریح قانون انتخابات روز جمعه و روز تعطیل برگزار می شود.

ثبت نام 89 نفر در حوزه های انتخابیه البرز ، احتمال نام نویسی 200 نفر

به گزارش خبرنگاران نورمحمد فردی چهارشنبه 13 آذرماه در بازدید از حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد در فرمانداری شهرستان کرج گفت: امروز در استان البرز 14 نفر ثبت نام کرده اند که 10 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد هستند و از این تعداد 8 نفر آقا و 2 نفر خانم هستند؛ همچنین 4 نفر در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد نویسی داشته اند که در این بین 1 نفر در وزارت کشور و 3 نفر در حوزه انتخابیه فرمانداری، در مجموع امروز تا این لحظه 14 نفر ثبت نام کرده اند که 12 نفر آقا و 2 خانم هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در طول 4 روز تا این لحظه، 89 نفر در استان البرز ثبت نام کرده اند که از این تعداد 16 نفر خانم و مابقی آقا هستند.

فردی با بیان اینکه کلیه امکانات فراهم شده و فرایند قانونی ثبت نام ها طبق روال در جریان انجام است، افزود: به منظور سهولت کار داوطلبان، امکانی فراهم شده تا از طریق نصب نرم افزاری روی تلفن همراه که با مراجعه به پورتال وزارت کشور میسر خواهد بود، بخشی از فرایند ثبت نام انجام شود با این وجود داوطلبان باید به فرمانداری ها مراکزی که اعلام شده مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: پیش بینی می شود که این دوره بیش از 200 نفر ثبت نام داشته باشند.

وی در رابطه با پیگیری تخلفات پیش از موعد قانونی نیز گفت: طبق قانون تبلیغات، تاریخ قانونی دارد و برابر ماده 56 قانون انتخابات باید آن یک هفته که تبلیغات آزاد است انجام گیرد و هر گونه تخلفات از سوی دستگاه های مرتبط از جمله فرمانداری ها این موضوع را پیگیری می کنند.

فردی افزود: تبلیغات پیش و قبل از ثبت نام غیرقانونی است و تخلف محسوب می شود.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62302

به "ثبت نام 89 نفر در حوزه های انتخابیه البرز ، احتمال نام نویسی 200 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 89 نفر در حوزه های انتخابیه البرز ، احتمال نام نویسی 200 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید