خبرنگاران چند خبر ورزش از خوزستان

به گزارش مجله سرگرمی، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان از حضور 6 وزنه بردار این تیم در اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور در اهواز اطلاع داد.

خبرنگاران چند خبر ورزش از خوزستان

حمید رشیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران جهت آمادگی و شرکت در مسابقات آسیایی 2021 ازبکستان و گزینشی المپیک 2021 توکیو در اهواز شروع شده که 6 وزنه بردار باشگاه فولاد خوزستان به نام های علی داوودی، علی هاشمی، سید ایوب موسوی، حسین سلطانی، محمدهادی پورحسینی و حافظ قشقایی در اردو حضور دارند.

وی در مورد شرایط تیمش برای حضور در هفته دوم و انتهای رقابت های لیگ برتر کشور گفت: خوشبختانه ورزشکاران ما از شرایط بسیار خوبی برخوردار بوده و کوشش می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. قطعا در هفته انتهای شاهد رقابت جذابی بین تیم های گهرزمین سیرجان، فولاد و ملی حفاری خواهیم بود.

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد با بیان اینکه خوزستان قطب وزنه برداری کشور به شمار می رود اضافه کرد: در طی سال های اخیر وزنه برداران بسیار خوبی از خوزستان به تیم های ملی جوانان و بزرگسالان تزریق شدند که در میادین داخلی و خارجی عملکرد بسیار درخشانی داشتند.

کسب 10نشان رنگارنگ تکواندوکاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی کشور

پانزدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور به صورت غیرحضوری در بخش انفرادی، ابداعی و تیمی ویژه آقایان و بانوان 27 دی ماه به مدت 2 روز برگزار گردید که در رده سنی 41 تا 50 سال سیدمحمود تفاخ و در رده سنی 51 تا 60 سال جمال سهرابی 2 مدال برنز به گردن آویختند.

همچنین در مسابقات بانوان و در بخش انفرادی ابداعی در رده سنی کمتر از 14 سال زینب قلی لوینه نشان نقره گرفت و در رده سنی 15 تا 17 سال هانا موقر صاحب گردن آویز طلا شد. در رده سنی بالای 18 سال هستی بیگی پور به نشان برنز رسید. در بخش تیمی استاندارد تیم خوزستان در رده سنی کمتر از 14 سال و 15 تا 17 سال صاحب 2 نشان برنز شد.

در رده سنی کمتر از 12 سال یسنا جلیلی نرگسی به نشان برنز رسید. در رده سنی 12 تا 14 سال مهسا عیسی وند نقره گرفت؛ همچنین در رده سنی 15 تا 17 سال ستایش گودرزی به نشان برنز رسید.

مسجدسلیمان، میزبان اردوی تیم ملی گلف پیشکسوتان شد

اردوی تیم ملی گلف پیشکسوتان با صلاحدید فدراسیون به شهرستان مسجدسلیمان واگذار شد.

این اردو از روز 30 دی ماه به مدت چهار روز با حضور 15 ورزشکار برگزار خواهد شد که در انتها نفرات برتر به عضویت تیم ملی در می آیند.

منوچهر نصیری از خوزستان به عنوان مربی در این اردو حضور دارد. اردوی مسجدسلیمان، اولین اردوی تیم ملی گلف پیشکسوتان پس از همه گیری ویروس کرونا است.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128849

به "خبرنگاران چند خبر ورزش از خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چند خبر ورزش از خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید