خبرنگاران چهار هزار 417 کارگاه همدان اخطاریه بهداشتی گرفتند

به گزارش مجله سرگرمی، همدان- خبرنگاران- مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان گفت: 15 هزار و 518 کارگاه از زمان شروع گام دوم فاصله گذاری اجتماعی و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در این استان بازرسی شدند که برای چهار هزار و 417 واحد اخطاریه بهداشتی صادر شد.

خبرنگاران چهار هزار 417 کارگاه همدان اخطاریه بهداشتی گرفتند

لیدا رفعتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: واحد بهداشت حرفه ای علوم پزشکی استان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا از 23 فروردین سالجاری زمان شروع گام دوم فاصله گذاری اجتماعی اقدام به بازرسی از صنایع، کارخانجات و واحدهای صنفی کرد.

وی افزود: این مجموعه با همکاری 60 نفر از بازرسان واحد بهداشت محیط و حرفه ای مراکز بهداشت با هدف تامین و حفظ سلامت نیروی کار استان اقدام به بازرسی روزانه از واحدهای کارگری در زمینه اجرای پروتکل های اختصاصی گام دوم فاصله گذاری اجتماعی کرد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان افزود: علاوه بر این در راستای کنترل و پیشگیری بیماری کرونا آموزش شاغلان و غربالگری روزانه آنها از نظر وجود علائم تنفسی مربوط ویروس کرونا صورت گرفت.

رفعتی گفت: از شروع گام دوم فاصله گذاری اجتماعی تا به امروز 15 هزار و 518 کارگاه با 54 هزار و 360 نفر شاغل بازرسی شدند که برای چهار هزار و 417 واحد از کارگاه های بازرسی شده اخطاریه بهداشتی صادر شد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی استان همدان بیان نمود: مدیران 17 کارگاه نیز به علت رعایت نکردن پروتکل های ابلاغی به مراجع قضایی معرفی شدند و برای هفت کارگاه دستور پلمب صادر شده است.

رفعتی گفت: تعداد شاغلان شناسایی شده از نظر ابتلای قطعی به کرونا 71 نفر بودند که از این تعداد 25 نفر بهبود یافتند و تا به امروز موردی از فوت بر اثر ابتلا به کرونا در این شاغلان گزارش نشده است.

بگفته سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا 30 تیر سال جاری 276 هزار و 202 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 14 هزار و 405 نفر رسیده است.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 101699

به "خبرنگاران چهار هزار 417 کارگاه همدان اخطاریه بهداشتی گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار هزار 417 کارگاه همدان اخطاریه بهداشتی گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید