سازندگان انتقام جویان گران ترین فیلم نت فلیکس را کارگردانی می نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، فیلم مرد خاکستری (The Gray Man) یکی از آثار جدید شبکه نت فلیکس، قرار است توسط برادران روسو با هزینه ای قابل توجه ساخته گردد.

سازندگان انتقام جویان گران ترین فیلم نت فلیکس را کارگردانی می نمایند

برادران روسو که به دلیل ساخت چندین اثر در دنیا سینمایی مارول از جمله فیلم هایی از مجموعه انتقام جویان (Avengers) شهرت دارند چندی پیش فیلم سینمایی استخراج (Extraction) را به کارگردانی سم هارگریو برای نت فلیکس تهیه کردند.

حال معین شده که این دو برادر قرار است در ادامه همکاری خود با نت فلیکس یک فیلم سینمایی جدید را برای این شبکه کارگردانی نمایند. این پروژه مرد خاکستری نام دارد و طبق آنچه خبرگزاری ددلاین توصیف نموده یک مجموعه سینمایی در حد و اندازه های جیمز باند خواهد بود و بودجه ای بیش از 200 میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

براساس آنچه اعلام شده بودجه فراوری فیلم مرد خاکستری آن را به گران قیمت ترین فیلمی تبدیل می نماید که تا به حال توسط نت فلیکس ساخته شده. از جمله اطلاعات دیگری که فعلا از این پروژه منتشر شده حضور رایان گاسلینگ و کریس ایوانز به عنوان دو بازیگر شاخص آن است. می دانیم که ایوانز پیش از این هم سابقه همکاری با برادران روسو را در کاپیتان آمریکا (Captain America) و مجموعه انتقام جویان دارد.

اما مرد خاکستری علاوه بر کریس ایوانز یک ارتباط مستقیم دیگر هم با مجموعه انتقام جویان دارد؛ در واقع فیلم نامه نویسان انتقام جویان کریستوفر مارکوس و استیون مک فیلی (فیلم نامه نویسان جنگ ابدیت و خاتمه بازی) نسخه اولیه فیلم نامه مرد خاکستری را که توسط جو روسو نوشته شده ویرایش نموده اند.

به نظر می رسد موفقیت فیلم سینمایی استخراج، نت فلیکس را به فکر همکاری بیشتر با برادران روسو انداخته است. این دو برادر بنیان گذاران و چهره های اصلی شرکت AGBO - شرکت سازنده فیلم سینمایی استخراج - هستند و فیلم جدید هم قرار است توسط همین شرکت فیلم سازی مستقل فراوری گردد. استخراج با بازی کریس همسورث درباره مامور مزدوری که قصد نجات پسر دزدیده شده یک قاچاقچی عظیم را از شهری غیرقابل نفوذ دارد با بازدید 99 میلیون مخاطب نت فلیکس ظرف 4 هفته همراه بود و به پرمخاطب ترین فیلم این شبکه در طول تاریخش تبدیل شد.

اما بازگردیم به مرد خاکستری؛ این اثر اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته مارک گرینی که در سال 2009 منتشر شد. این رمان برای اولین بار کورت جنتری (ملقب به مرد خاکستری) یک آدمکش و مامور سابق سیا را به مخاطبان خود معرفی می نماید. رایان گاسلینگ در نقش جنتری باید یک رویارویی مرگبار را با لوید هانسن (با بازی کریس ایوانز) یکی از همکاران سابقش که حالا قصد نابود کردن او را دارد تجربه کند. براساس آنچه تا کنون معین شده گاسلینگ در این پروژه ماندگار است و در قسمت های بعدی نیز نقش اصلی را برعهده دارد.

آنتونی روسو در مصاحبه با خبرگزاری ددلاین این اثر سینمایی جدید را با فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) مقایسه نموده و گفته این فیلم هم در همان قلمرو است با این تفاوت که در دنیایی واقع گرایانه جریان دارد. جو روسو نیز هدف از ساخت فیلم را فراوری محصولی کاملا قابل رقابت با آثاری که در سینما اکران می شوند دانسته و همکاری با گاسلینگ و ایوانز را رویایی ارزیابی نموده است.

در حال حاضر زمان شروع فراوری فیلم سینمایی مرد خاکستری شروع سال 2021 میلادی در نظر گرفته شده است.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103425

به "سازندگان انتقام جویان گران ترین فیلم نت فلیکس را کارگردانی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان انتقام جویان گران ترین فیلم نت فلیکس را کارگردانی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید