سپیدرود رشت تحت فشار بود، در گردش توپ خوب عمل کردیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپیدرود رشت اظهار کرد: در سخت ترین شرایط به رشت آمدیم و یک بازی حساس و سنگین را برابر سپیدرود رشت انجام دادیم.

سپیدرود رشت تحت فشار بود، در گردش توپ خوب عمل کردیم

وی با بیان اینکه همه از نساجی انتظار انجام یکی بازی با اصالت را داشتند، اضافه نمود: خوشبختانه نمایش خوبی در این بازی داشتیم ما با همه داشته های خود در این بازی حاضر شدیم.

سرمربی نساجی مازندران در ادامه با اشاره به بازی سنجیده بازیکنان تیم نساجی، گفت: طرفداران ما به دنبال موفقیت تیم بودند و به آنها تبریک می گویم.

جلالی با بیان اینکه بازیکنان سپیدرود رشت بیشتر از ما تحت استرس و فشار قرار داشتند، تاکید نمود: سپیدرود در ضربات ایستگاهی عملکرد بهتری از ما داشت اما این بازیکنان نساجی بودند که در گردش توپ بهتر عمل کردند.

وی با اشاره به صعود تیم های گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر به لیگ برتر، توضیح داد: همانطور که خوشحالم تیمی از بوشهر و سیرجان به لیگ برتر صعود می نماید ناراحت می شوم اگر تیمی از رشت سقوط کند.

سرمربی نساجی مازندران همچنین فدراسیون را در حفظ و بقای تیم های ریشه ای مانند سپیدرود و نساجی مقصر ندانست و گفت: گروه هایی که متولی تیم ها هستند به آینده تیم ها فکر نمایند و با برنامه ریزی و بازیکن سازی دنبال بقای خود باشند.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23197

به "سپیدرود رشت تحت فشار بود، در گردش توپ خوب عمل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپیدرود رشت تحت فشار بود، در گردش توپ خوب عمل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید