سگ رباتیک فاصله گذاری اجتماعی را به عابران یادآوری می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، سگ های رباتیک شرکت بوستون دینامیکز در پارک های سنگاپور گشت زنی و به عابران یادآوری می نمایند تا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

سگ رباتیک فاصله گذاری اجتماعی را به عابران یادآوری می نماید

طبق بیانیه ای که هیات ملی پارک های این کشور منتشر نموده در ساعات پیک تردد، ربات اسپات در پارک بیشان-آنگ موکیو گشت زنی می نماید و یک پیغام ضبط شده را پخش می نماید تا فاصله گذاری اجتماعی را به افراد یادآوری کند.

این ربات همچنین مجهز به دوربین هایی با فناوری تحلیل ویدئو است تا تعداد افراد در پارک را تخمین بزند. دوربین های به کار رفته در ربات افراد خاصی را ردیابی نمی نمایند و هیچ گونه اطلاعات شخصی درآنها ذخیره نمی گردد.

ربات اسپات از راه دور توسط مقامات دولتی کنترل می گردد. به این ترتیب احتیاج به نیروهای انسانی نیست و خطر تماس فیزیکی میان افراد کمتر می گردد.

ربات اسپات طوری طراحی شده تا روی سطوح مختلفی حرکت کند. به همین دلیل نسبت به ربات های گشت زنی چرخ دار، مزیت بیشتری دارد. همچنین برای جلوگیری از برخورد ربات با افراد، حسگرهایی در آن به کار رفته است. علاوه بر آن یک کارمند انسانی در بازه آزمایشی آن را همراهی می نماید.

ماه گذشته از این ربات برای یاری به کادر درمان در بیمارستان بریگام و زنان دانشگاه هاروارد برای درمان بیماران ویروس کرونا استفاده شد.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89751

به "سگ رباتیک فاصله گذاری اجتماعی را به عابران یادآوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگ رباتیک فاصله گذاری اجتماعی را به عابران یادآوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید