شهریار مغانلو در لیست بازیکنان مورد نظر باشگاه سانتلاکلارای پرتغال، هنوز هیچ پیشنهادی به مهاجم پیکان ارائه نشده است

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از نشریات ورزشی پرتغال مدعی شده است که باشگاه سانتاکلارای این کشور به جذب مهاجم ایرانی تیم فوتبال پیکان تمایل دارد.

شهریار مغانلو در لیست بازیکنان مورد نظر باشگاه سانتلاکلارای پرتغال، هنوز هیچ پیشنهادی به مهاجم پیکان ارائه نشده است

به گزارش خبرنگاران، نشریه اوژوگو روز گذشته (دوشنبه) در گزارشی مدعی شد که باشگاه سانتا کلارا در لیگ دسته اول فوتبال پرتغال به خرید شهریار مغانلو، مهاجم تیم فوتبال پیکان در فصل جابجایی تابستانی تمایل دارد هرچند که این باشگاه هنوز هیچ اقدامی جهت جذب این بازیکن 25 ساله انجام نداده است.

اوژگو درباره مغانلو نوشته: او یکی بهترین گلزنان لیگ دسته اول فوتبال ایران است و تا الان 12 گل که 5 تای آن از روی نقطه پنالتی بوده است - هم اندازه شیخ دیاباته از تیم استقلال - به ثمر رسانده است و به همین دلیل دومین گلزن برتر این لیگ بوده است. او در تیم قبلی اش ملوان هم در 53 بازی 24 گل زد و نشان داد که راه نفوذ به دیوار دفاعی رقبا را می داند.

نشریه پرتغالی در ادامه می نویسد: کیفیت بازیکنان ایرانی در فصل جاری برای اهالی فوتبال پرتغال تا حدودی مشهود بود به خصوص به خاطر عملکرد مهدی طارمی در تیم ریوآوه که با 18 گل یکی از بهترین گلزنان این فصل بوده و به خاطر عملکرد خوبش تیم هایی در داخل و خارج از پرتغال خواستار جذبش شده اند.

در همین حال اوژوگو مدعی شد در تماسی که با دیوگو آلما، مدیر ورزشی باشگاه سانتاکلارا داشته، او قرار دریافت شهریار مغانلو در فهرست بازیکنان مدنظر این باشگاه را تأیید و در عین حال تأکید نموده که هنوز هیچ پیشنهادی به بازیکن ایرانی داده نشده است.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103813

به "شهریار مغانلو در لیست بازیکنان مورد نظر باشگاه سانتلاکلارای پرتغال، هنوز هیچ پیشنهادی به مهاجم پیکان ارائه نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریار مغانلو در لیست بازیکنان مورد نظر باشگاه سانتلاکلارای پرتغال، هنوز هیچ پیشنهادی به مهاجم پیکان ارائه نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید