فرمانده ارشد ارتش منصور هادی کشته شد

به گزارش مجله سرگرمی، یک فرمانده برجسته ارتش منصور هادی در نبرد با جنبش انصارالله در استان مرزی الجوف در شمال یمن کشته شد. درگیری ها در این استان ادامه دارد.

فرمانده ارشد ارتش منصور هادی کشته شد

به نقل از پایگاه خبری عربی 21 حاکیست ؛ وزارت دفاع و رئیس ستاد ارتش یمن در بیانیه ای بیان کرد که فرمانده تیپ 110، سرتیپ عبدالعزیز حنکل در نبردهای سختی که در حومه الحزم- پایتخت الجوف- روی داد، کشته شده است.

در این بیانیه آمده است: حنکل در هنگام فرماندهی جنگ با هدف آزادسازی کامل استان الجوف از دست انصارالله یمن که مورد حمایت ایران است، کشته شد.

وزارت دفاع اضافه نمود که او اولین فرمانده ای بود که هدایت عملیات آزادسازی تعدادی از مناطق از دست انصارالله را به عهده گرفته بود.

به همین دلیل عبدو مجالی سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که ارتش و نیروهای مقاومت مردمی در نبردی قاطع در استان الجوف در حال جنگ هستند.

این در حالی است که پایگاه خبری سپتامبر نت وابسته به ارتش یمن گزارش داد که جنگ در دروازه های شهر الحزم همچنان ادامه دارد زیرا افراد انصارالله در آنجا حضور دارند.

وی ادعا کرد که پرسنل ارتش با تعهد کامل به رویه های سازماندهی جنگ می توانند در مدت 5 روز با حملات شدید آتش و تهاجم ویژه موانع دفاعی انصارالله را درهم شکنند و پیروز شوند.

به گفته سخنگوی ارتش یمن آنچه ارتش طی ساعات گذشته به دست آورده است، آزادسازی و احیای کامل کوههایالسعراء و کوههای استراتژیک دحیضة و مناطق اطراف آن است.

وی بیان کرد گردانهای ارتش توانستند قسمتهای زیادی از منطقه اللبنات را محاصره کنند که سرآغاز آزادسازی شهر الحزم خواهد بود.

ارتش یمن دو روز نیز گذشته بیان کرده بود که قسمت وسعی از مناطق خب و شعف و منطقه الجوف از جمله پادگان استراتژیک الخنجر و مواضع دیگری در منطقه بئر المرازیق در شرق شهر الحزم و مرکز اداری استان الجوف را بازپس گرفته است.

با وجود این ادعاها منابع خبری گزارش دادند که درگیری بین دو طرف در منطقه بیر المرضیق که به عنوان دروازه شرقی شهر الحزم در مرکز استان الجوف شناخته می شود، ادامه دارد. ، ایرنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 113342

به "فرمانده ارشد ارتش منصور هادی کشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده ارشد ارتش منصور هادی کشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید