فعالیت تشکل زنان بازرگان گلستان از سر گرفته می شود

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/گلستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: فعالیت تشکل زنان بازرگان استان گلستان بعد از چند سال وقفه، دوباره از سر گرفته خواهد شد.

فعالیت تشکل زنان بازرگان گلستان از سر گرفته می شود

الهه غیناقی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی جلسه ای که با رئیس اتاق بازرگانی گرگان داشتیم، مقرر شد تا سرانجام سال مجدداً تشکل زنان بازرگان استان شروع به کار کند.

وی با اشاره به اینکه این تشکل باید حداقل 15 عضو داشته باشد، گفت: به زودی اطلاعیه برای راه اندازی این تشکل صادر خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تأکید کرد: بانوان توانمندی در استان داریم که می توانیم از تجربیات آنها در زمینه اقتصادی و توسعه گلستان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه تشکل زنان بازرگان زیرمجموعه اتاق بازرگانی گرگان است، گفت: کلاس توجیهی را برای بانوانی که فعالیت اقتصادی داشته اما کارت عضویت اتاق بازرگانی ندارند، برگزار کردیم.

غیناقی با بیان اینکه تا سرانجام سال انتخابات تشکل زنان بازرگان برگزار می شود، گفت: نماینده اتاق ایران و همچنین رئیس کانون زنان بازرگان اتاق ایران به عنوان ناظر در این انتخابات حضور پیدا خواهند کردند.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 133477

به "فعالیت تشکل زنان بازرگان گلستان از سر گرفته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت تشکل زنان بازرگان گلستان از سر گرفته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید