محصولات دانش بنیان ایرانی در برترین رویداد فناوری خاورمیانه عرضه خواهند شد

به گزارش مجله سرگرمی، ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی مقدمات حضور شرکت های برتر دانش بنیان را در برترین رویداد فناوری در آسیا، خاورمیانه و آفریقا فراهم نموده است.

محصولات دانش بنیان ایرانی در برترین رویداد فناوری خاورمیانه عرضه خواهند شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری، دبی مرکز مناسبی برای دانش بنیان های ایرانی در خاورمیانه محسوب می گردد تا با استفاده از این شهر رابط، بتوانند بازار های جدیدی برای محصولات صادراتی خود بیابند.

نمایشگاه جیتکس دبی 2019 یکی از این رویداد ها است که به خاطر بزرگی و اهمیت همیشه مورد توجه صادر نمایندگان سخت افزار ها و نرم افزار های مختلف از سراسر جهان بوده است.

نمایشگاه جیتکس دبی، بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه می باشد که هر ساله در فصل پاییز برگزار می گردد و متخصصان این حوزه را دور هم جمع می نماید. سی و نهمین دوره این نمایشگاه در تاریخ های 6 الی 9 اکتبر 2019 در مرکز تجارت جهانی دبی برپا می گردد.

نمایشگاه جیتکس دبی (Gitex) معتبرترین نمایشگاه منطقه در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات است و در آن جدیدترین نوآوری ها و تکنولوژی ها در حوزه فناوری (IT) به نمایش گذاشته می گردد. بواسطه وسعت و گستردگی موضوعات IT ارائه شده (حدود 20 بخش مختلف که در بیش از 10 صنعت کاربرد دارد) و حضور غرفه داران و بازدیدنماینده های بسیار زیاد از اقصی نقاط جهان، تقریبا همه مدیران ارشد شرکت های معروف جهان و متخصصان این صنعت در این رویداد بینظیر شرکت می نمایند. علاوه بر آشنایی با جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری، نمایشگاه جیتکس فرصتی ویژه و بسیار مناسب برای آشنایی و ایجاد ارتباط با فراوری نمایندگان، خرید و سفارش و اخذ نمایندگی محصولات می باشد.

حمایت از حضور دانش بنیان ها

شرکت های دانش بنیان برای معرفی محصولات خود احتیاج به دیده شدن دارند، از این رو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان بخشی از بسته حمایتی خود سعی می نماید که مقدمات حضور این شرکت ها را در رویداد های بین الملی فراهم کند، ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی عرصه های بسیار متنوعی را پوشش می دهد، بخش مهمی از موفقیت های بخش IT، مخابرات و زیر ساخت های ارتباطی به خاطر زحمات شرکت های دانش بنیان تحقق یافته است.

به همین جهت از برگزیدگان نمایشگاه الکامپ در ایران برای شرکت در جیتکس حمایت می گردد. رایانش ابری، بلاک چین، سخت افزار، نرم افزار، تکنولوژی مصرف نماینده، پلتفرم تخصصی تجارت برای توزیع نمایندگان گوشی های همراه، امنیت شبکه و زیر ساخت و دیتا سنتر یا مرکز داده از جمله محور های این نمایشگاه است.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50633

به "محصولات دانش بنیان ایرانی در برترین رویداد فناوری خاورمیانه عرضه خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات دانش بنیان ایرانی در برترین رویداد فناوری خاورمیانه عرضه خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید