مردم روستای شرنگ رنگ کهگیلویه و بویراحمد از کمترین امکانات هم برخوردار نیستند

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر مجمع دانشجویان عدالت خواه دانشگاه یاسوج گفت: مردم روستای شرنگ رنگ در ماه های پر بارش راه ارتباطی خود با بخش دیشموک را از دست می دهند. متاسفانه اهالی این روستا از ابتدایی ترین امکانات محرومند.

مردم روستای شرنگ رنگ کهگیلویه و بویراحمد از کمترین امکانات هم برخوردار نیستند

محمد صادق جباری، دبیر مجمع دانشجویان عدالت خواه دانشگاه یاسوج در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: روستای شرنگ رنگ از توابع بخش دیشموک با 25 خانوار و تقریبا در 20 کیلومتری شهر دیشموک واقع است. یکی از مسائل اساسی روستای شرنگ رنگ بخش دیشموک نبود راه ارتباطی است.

جباری ادامه داد: در ماه های پر بارش مردم این روستا راه ارتباطی خود با بخش دیشموک را از دست می دهند و برای تامین نیاز های اولیه خود دچار مشکل می شوند؛ بگونه ای که جهت دسترسی به خدمات درمانی، مجبور به پیاده روی مسافت 3 کیلومتری کوهستانی با خطرات احتمالی هستند.

دبیر مجمع دانشجویان عدالت خواه دانشگاه یاسوج اظهار کرد: قابل توجیه نیست که پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، مردم ما از ابتدایی ترین امکانات که یکی از آن ها راه ارتباطی هموار است، محروم باشند.

وی شرح داد: با فراخوان فعالین اجتماعی و جمع آوری کمک های مردمی، نتیجه همت جوانان این روستا چند پل موقت جهت بهبود شرایط فعلی احداث شد، اما با وجود فعالیت های اجتماعی و مطالبات اجرا شده، متاسفانه همچنان این روستا درگیر مشکل راه ارتباطی است و مسئولین استانی و محلی می بایست نسبت به رنج و سختی های مردم ساکن منطقه پاسخگو باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 119961

به "مردم روستای شرنگ رنگ کهگیلویه و بویراحمد از کمترین امکانات هم برخوردار نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم روستای شرنگ رنگ کهگیلویه و بویراحمد از کمترین امکانات هم برخوردار نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید