مشخصات هواوی Kids Learning نمایشگر هوشمند آموزشی ویژه بچه ها

به گزارش مجله سرگرمی، هواوی، غول فناوری چینی در راستای برنامه های توسعه محور خود در سال 2021، یک نمایشگر هوشمند آموزشی تازه به نام Huawei Kids Learning Smart Screen را معرفی نموده است که این نمایشگر هوشمند به طور ویژه ای برای بچه ها طراحی شده تا بتواند در زمینه آموزش، قابلیت های مختلفی همانند آموزش از راه دور، دسترسی به منابع درسی و آموزشی و حتی قابلیت های سلامتی همانند بینایی سنجی را در اختیار کاربر قرار دهد.

مشخصات هواوی Kids Learning نمایشگر هوشمند آموزشی ویژه بچه ها

به گزارش خبرنگاران، هواوی Huawei ظاهراً منظره دقیقی را برای نیمه دوم سال 2021 با مجموعه ای از دستگاه های نوآورانه برای گروه های مختلفی از جامعه را هدف قرار داده است. این شرکت اخیراً یک صفحه نمایش هوشمند نوی به نام Kids learning را راه اندازی نموده است که اولین صفحه نمایش هوشمند اموزشی برای بچه ها به تعداد می رود. قیمت صفحه نمایش هوشمند Huawei Kids Learning حدود 464 دلار آمریکا است که می توان آن را با تخفیف از فروشگاه آنلاین هواوی سفارش داد.

صفحه نمایش هوشمند هواوی برای بچه ها، برنامه ها و منابع آموزشی متعددی دارد. این برنامه ها شامل قابلیت راهنمایی و مدیریت تدریس از راه دور، جستجوی کلمات، جستجو و ارائه کتاب های درسی و کلاس های آموزشی است. این صفحه نمایش هوشمند بعلاوه از قابلیت های دیگری همانند برخورداری از یک مرکز آموزش هوشمند، بخش مدیریت والدین، حفاظت از بینایی و دیگر برنامه های یادگیری هوشمند است.

در مورد معینات صفحه نمایش هوشمند نو هواوی بعلاوه باید اشاره نمود که این دستگاه از سیستم عامل داخلی HarmonyOS 2 هواوی استفاده می نماید. زیست بوم دستگاه HarmonyOS 2 نو به سرعت در حال توسعه است و هواوی امیدوار است از توسعه آن به وفور استفاده کند. صفحه نمایش هوشمند بچه ها دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی IPS، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی، دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و نسبت صفحه نمایش به بدنه 82 درصد است.

به گزارش خبرنگاران، گفته می گردد که این صفحه نمایش هوشمند یادگیری در دو نوع پیکربندی عرضه می گردد که شامل یک مدل با 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک مدل دیگر با 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 4 گیگابایت رم خواهد بود. حافظه داخلی در هر دو نوع صفحه نمایش هوشمند بچه ها از توسعه پشتیبانی نمی نماید. ظرفیت باتری دستگاه 10995 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می نماید. صفحه هوشمند بچه ها بعلاوه از بلوتوث 5.0 و اتصال Wi-Fi پشتیبانی می نماید.

صفحه هوشمند نو Huawei Kids Learning دارای چندین منبع یادگیری از پیش نصب شده است. صفحه نمایش هوشمند دارای چندین میکروفون و بلندگو برای خروجی صدای مناسب است. این صفحه نمایش قادر است برنامه های مختلف محتوای آموزشی را برای بچه ها به طور هیجان انگیز و تعاملی ارائه دهد. قیمت دنیای و جزئیات در دسترس بودن صفحه نمایش هوشمند بچه ها نو هواوی برای سایر نقاط دنیا هنوز معین نیست با این حال به نظر می رسد که این محصول با توجه به شرایط همه گیری کرونا و توسعه و توسعه روزافزون برنامه های آموزشی از راه دور، به سرعت راهی بازارهای دنیای گردد.

مصطفی جرفی

منبع: gizmochina

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 153753

به "مشخصات هواوی Kids Learning نمایشگر هوشمند آموزشی ویژه بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات هواوی Kids Learning نمایشگر هوشمند آموزشی ویژه بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید