مصرف موادمخدر توهم زا بهانه سارقان برای سرقت تلفن همراه

به گزارش مجله سرگرمی، سرهنگ نثاری از دستگیری 2 مرد و یک زن سارقی اطلاع داد که مصرف مواد مخدر توهم زا را بهانه ای برای سرقت تلفن های همراه شهروندان اعلام کردند.

مصرف موادمخدر توهم زا بهانه سارقان برای سرقت تلفن همراه

به گزارش ، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: هفدهم شهریورماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 127 نارمک اعلام داشت گوشی موبایلش توسط یک خانم و دو مرد سرقت شده است، پس از ثبت شکایت اولیه پرونده تشکیل شده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی برای رسیدگی تخصصی ارجاع و تیمی از ماموران مبارزه با سرقت های خاص این پایگاه مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: شاکی با حضور در پایگاه چهارم گفت، شغلم کارگر ساختمانی و نظافت منزل است. ساعت 15 پانزدهم شهریور ماه در حالی که در چهار راه دردشت برای کار در منزل ایستاده بودم دو آقا و یک خانم با یک دستگاه پ ژو نقره ای رنگ به من مراجعه و ادعا کردند که برای نظافت ساختمانی احتیاج به کارگر دارند که سوار خودروی آنان شده و به آدرس میدان 52 نارمک رفتیم. درب یکی از ساختمان ها را زده و زمانی که من از خودرو به سمت حمله ور شده و گوشی تلفنم به ارزش حدود 50 میلیون ریال را سرقت و به سرعت سوار بر خودروشان شدند و از محل گریختند.

نثاری افزود: با توجه به اظهارت شاکی اکیپی از کارآگاهان به آدرس های اعلامی واقع در چهارراه دردشت و میدان 52 نارمک اعزام و با آنالیز و تحقیقات میدانی پیروز به شناسایی شماره انتظامی خودرو شدند.

وی بیان نمود: با آنالیز بیشتر کارآگاهان دریافتند خودرو متعلق به نام خانمی به نام مریم 23 ساله و ساکن اسلامشهر است و تصاویر به دست آمده از مریم به شاکی نشان داده شد و شاکی مریم را به عنوان یکی از دزدان گوشی اش معرفی کرد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: با توجه به شک کارآگاهان به نقش مریم در سرقت گوشی مالباخته، منزل اولین متهم پرونده در اسلامشهر شناسایی و با اخذ نیابت قضائی و مریم را در منزلش دستگیر و گوشی سرقتی نیز از آن محل کشف شد.

نثاری در ادامه بیان داشت: متهم پس از انتقال به پایگاه گفت گوشی را به صورت دست دوم به مبلغ 25 میلیون ریال خریداری و مبلغ آن را نقدا پرداخت نموده و قادر به معرفی فروشنده نیست.

وی با بیان اینکه مریم به عنوان یکی از دزدان مورد شناسایی نهاده شده بود، در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: با دو نفر به نام های مسعود 27 ساله و کامران 31 ساله سرقت را انجام داده است.

رئیس پایگاه چهارم با اشاره به اینکه شناسایی مخفیگاه دیگر متهمان در دستور کار نهاده شد، افزود: با آنالیز سوابق مسعود تعیین شد وی سابقه دار بود و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

وی توضیح داد: در گام بعدی تحقیقات پلیسی مخفیگاه هر دو متهم در اکباتان شناسایی و با دستور قضائی هر دو دزد دستگیر شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت در سرانجام خاطر نشان کرد: ضمن اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی علت و انگیزه سرقت را استفاده مواد مخدر از نوع توهم زا اعلام کردند و پرونده به دادسرا ارسال و متهمان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66761

به "مصرف موادمخدر توهم زا بهانه سارقان برای سرقت تلفن همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف موادمخدر توهم زا بهانه سارقان برای سرقت تلفن همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید