ملی پوشان کاراته به خط شدند

به گزارش مجله سرگرمی، ملی پوشان کاراته کشورمان بعد از تعطیلی موقتی اردوی آماده سازی خود در طول تعطیلات نوروزی، مجددا از فردا تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در لیگ جهانی کاراته در پایتخت شروع می نمایند.

ملی پوشان کاراته به خط شدند

ایران ورزشی- اولین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان از صبح فردا (18 فروردین ماه) در آموزشگاه ملی المپیک کشورمان مجددا شروع می گردد تا تیم ملی کارته سال سختی که پیش رو دارد را شروع کند.

ملی پوشان کارته در حالی به اردو می روند که برای لیگ جهانی کاراته که قرار است به میزبانی مراکش در شهر رباط این کشور برگزار گردد، آماده می شوند؛ رقابتی که یکی از مراحل گزینشی برای بازی های المپیک 2020 توکیو به حساب می آید.

کاراته یکی از امیدهای اصلی کاروان المپیکی ورزش ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو به شمار می رود. رشته ای که سال آینده برای اولین بار در تاریخ برگزاری بازی های المپیک قرار است در این رویداد حاضر می گردد؛ اتفاقی که برای کارته و حتی کاروان ایران یک اتفاق ویژه و مهم به حساب می آید. چراکه می تواند با مدال های مرغوب همراه باشد.

با این حساب ملی پوشان کاراته کشورمان بعد از سپری کردن چند روز تعطیلی نوروزی بار دیگر با راهنمایی شهرام هروی سرمربی تیم ملی در آموزشگاه ملی المپیک تهران، تمرینات تخصصی خود را شروع می نمایند. تمریناتی که تقریبا با اردوی قبلی ملی پوشان کاراته متفاوت است. زیرا شاگردان شهرام هروی قرار است سال جاری را که سال مهمی برای آنها در کسب سهمیه المپیک محسوب می گردد را خیلی پرقدرت تر از سال قبل شروع نمایند. به همین منظور ملی پوشان کاراته ایران قصد دارند تا بعد از مهیا کردن شرایط بدنی و آمادگی خود در اردوی تهران، با قدرت در لیگ جهانی مراکش شرکت نموده و ضمن کسب یک رتبه ایده ال در رده بندی جهانی صندلی المپیکی خود را برای تصاحب مجوز ورود به بازی های 2020 توکیو ارتقا ببخشند.

کاراته ایران در سالی که گذشت با معین شدن رییس جدید این مجموعه، در راستا نسبتا سخت پیش رو برای حضور در بازی های المپیک و کسب حداکثری سهمیه های ورودی به این رقابت، به آرامش رسیده و حواشی که پیش از این حول و حوش این مجموعه وجود داشت با حضور رییس جدید فدراسیون کاراته از این فدراسیون دور شده است. بنابراین، برگزاری اولین اردوی آماده سازی ملی پوشان کاراته در سال 98 برای حضور در لیگ جهانی مراکش و درخشش در این رویداد بین المللی می تواند خیال همه را بابت اینکه کاراته ایران در راستا درست قرار گرفته را راحت کند.

به هر حال اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان مراکش قرار است با دعوت از 12 بازیکن شناخته شده و عنواندار این رشته رزمی در آموزشگاه ملی المپیک تهران مجددا از سر گرفته گردد. این مرحله اردو تا زمان شرکت در لیگ مراکش ادامه دارد. لیگ جهانی مراکش 30 فروردین و یکم اردیبهشت ماه در شهر رباط برگزار می گردد.

5، 500

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18181

به "ملی پوشان کاراته به خط شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان کاراته به خط شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید