واکنش مکرون به خشم دنیا اسلام از توهین به پیامبر(ص):هرگز تسلیم نمی شویم!

به گزارش مجله سرگرمی، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری فرانسه در پاسخ به خشم دنیا اسلام از انتشار تصاویر موهن به پیامبر (ص) گفت: ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. ما با روحیه صلح به تمام تفاوت ها احترام می گذاریم!

واکنش مکرون به خشم دنیا اسلام از توهین به پیامبر(ص):هرگز تسلیم نمی شویم!

به دنبال فراخوان کشورهای عربی و اسلامی برای تحریم کالاهای فراوری فرانسه به خاطر اظهارات موهن رئیس جمهوری این کشور و انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر اکرم (ص)، پاریس از کشورهای خاورمیانه خواست کالاهای فرانسوی را تحریم نکنند.

همزمان با این بیانیه وزارت خارجه فرانسه، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در پیامی توییتری نوشت: ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. ما با روحیه صلح به تمامی تفاوت ها احترام می گذاریم. ما اظهاراتی از روی انزجار و تنفر را نمی پذیریم و از گفت وگویی منطقی دفاع می کنیم. ما همیشه در سمت کرامت انسانی و ارزش های دنیای خواهیم بود!

وزارت خارجه فرانسه در بیانیه ای درخواست ها برای تحریم را بی فایده دانسته و خاطرنشان کرد: این باید فورا متوقف گردد. همچنین تمام حملاتی که کشورمان در معرض آن قرار گرفته است و اقلیت تندرو پشت آن هستند، باید متوقف گردد.

دوم اکتبر امانوئل مکرون پیش نویس قانونی را با عنوان اسلام افراطی بیان کرد و بعدا نیز وعده داد که فرانسه همچنان از انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر اکرم (ص) دفاع کند.

اظهارات اخیر مکرون موجی از خشم را در دنیا اسلام ایجاد نموده است. کمپین هایی در شبکه های اجتماعی برای تحریم فراوریات فرانسه و برگزاری تظاهرات در کشورهای عربی و اسلامی به راه افتاده است.

310 310

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 115602

به "واکنش مکرون به خشم دنیا اسلام از توهین به پیامبر(ص):هرگز تسلیم نمی شویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مکرون به خشم دنیا اسلام از توهین به پیامبر(ص):هرگز تسلیم نمی شویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید