وزیر آموزش و پرورش به طرح ملی آجر به آجر پیوست

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با حضور در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به طرح ملی آجر به آجر پیوست.

وزیر آموزش و پرورش به طرح ملی آجر به آجر پیوست

به گزارش مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نشست صمیمی با مدیران و کارکنان این سازمان داشت.

در حاشیه این نشست، وزیر آموزش و پرورش ضمن پیوستن به طرح ملی آجر به آجر، بر حضور پرشور فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های آنان در این طرح ملی و همچنین پویش ملی من مادرم، بچه های ایران فرزند من، تأکید کرد.

طرح ملی آجر به آجر با هدف نهادینه شدن فرهنگ مشارکت در امور خیر و جمع آوری یاری های خرد مردمی برای تامین فضاهای آموزشی در مناطق کم برخوردار کشور از اوایل سال جاری با مشارکت جامعه خیرین مدرسه ساز راه اندازی شد.

این طرح به منظور زمینه سازی برای مشارکت افراد خیر با هر سطح از توان اقتصادی، در امر مدرسه سازی اجرا شد تا در قالب آن افراد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه ای بتوانند حتی با اهدای هزینه خرید یک آجر (یک هزار تومان)، در مدرسه سازی سهیم شوند.

در پویش مهر و محرم بیش از 170 هزار نفر مشارکت کردند که خشت گذاری مدارس مربوط به این پویش انجام و ساخت مدارس نیز در استان ها شروع شده است.

تا به امروز بیش از 450 هزار نفر در طرح ملی آجر به آجر و پویش ملی من مادرم، بچه های ایران فرزند من مشارکت نموده اند. هموطنان خیر می توانند یاری های اقتصادی خود به امر مدرسه سازی را با ورود به سامانهhttp://ajorbajor.ir و اهدای هزینه حداقل یک آجر (1000 تومان) به نام عزیزان خود در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت نمایند.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 132736

به "وزیر آموزش و پرورش به طرح ملی آجر به آجر پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر آموزش و پرورش به طرح ملی آجر به آجر پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید