سرانجام کار جهانبخش با برایتون

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش سایت brightonandhoveindependent انگلیس، یکی از تصمیمات سخت پیش روی باشگاه برایتون در تابستان درباره آینده علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی اش است. به نظر می رسد اظهارات اخیر پاتر، سرمربی تیم نشان دهنده خاتمه کار هافبک ایرانی با این باشگاه است.

سرانجام کار جهانبخش با برایتون

جهانبخش 26 ساله در این فصل از لیگ جزیره تحت راهنمایی گراهام پاتر تنها 3 بار به میدان رفته و در هیچ کدام از آن ها 90 دقیقه کامل بازی نکرده است. او در اولین بازی فصل خود مقابل بورنموث پیروز شد گلزنی کند و بعد از آن در بازی با چلسی گلی آکروباتیک به ثمر رساند که فراموش نشدنی است.

با این وجود این گل ها برای هافبک 17 میلیون پوندی برای حضور مداوم در ترکیب برایتون کافی نبود. برایتون در دو بازی اخیر خود مقابل بورنموث و اورتون به همراه جهانبخش باخته بود.

جهانبخش به همراه آلکمار تیم سابقش پیروز شده بود 34 گل در 79 بازی به ثمر برساند. طبق گزارش های رسیده از هلند باشگاه آژاکس برای پر کردن جای خالی زیاش به دنبال جذب جهانبخش است. او در فصل 2017-2018 به همراه آلکمار با زدن 21 گل عنوان آقای گلی لیگ هلند را به دست آورد و به اولین بازیکن آسیایی تبدیل شد که آقای گل یک لیگ اروپایی شده است.

گرام پاتر در مصاحبه آخرش درباره آینده این بازیکن، گفت: جهانبخش الان احساس شکست می نماید، چون می خواهد در ترکیب باشد و بازی کند و من این را می فهم. رفتار او با باشگاه و با من خوب است و تمام کوشش خود را تمرینات می نماید، اما تمام بازیکنان مثل او دوست دارند در ترکیب تیم بازی نمایند.

او اضافه نمود: به همین خاطر باید در دوران استراحت (نقل وانتقالات) می خواهم کاری را انجام دهیم که مناسب او و باشگاه باشد. البته او بازیکن خوبی است و می تواند به ما یاری کند. اما او می خواهد بیشتر در تیم باشد و این نظر اوست به همین خاطر باید تصمیمی گرفته گردد.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: فرارو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 102196

به "سرانجام کار جهانبخش با برایتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کار جهانبخش با برایتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید