کشف 177 خودروی احتکار شده در تهران

به گزارش مجله سرگرمی، رییس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم از کشف 177 دستگاه خودرو احتکار شده از پنج پارکینگ در تهران اطلاع داد.

کشف 177 خودروی احتکار شده در تهران

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایسنا، سردار علی ذوالقدری در حاشیه اجرای این طرح گفت: صبح امروز خبری در خصوص دپوی خودروهای فاقد پلاک در پارکینگ واقع در مجاورت چند مجتمع تجاری در نقاط مختلف تهران به پلیس رسید که درپی آن اقدامات اولیه اجرا شده و پس از تایید صحت گزارش دریافتی مجوز قضایی برای برخورد با این پارکینگ ها و توقیف خودروها اخذ شد.

وی ادامه داد: ظهر امروز ماموران با در عملیات های جداگانه به این پارکینگ ها رفته و مشاهده کردند که مالکان پنج پارکینگ خودرو در حوالی خیابانهای آیت، ظفر، سرسبز، کریمخان و میدان هروی تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی را دپو نموده اند تا در فرصت مناسبی آن را روانه بازار نموده و به فروش برساند که به همین دلیل ماموران وارد عمل شدند.

ذوالقدری با بیان اینکه در مجموع این عملیات ها 177 دستگاه انواع خودرو ایرانی و خارجی کشف و توقیف شد، گفت: پنج دستگاه هیوندا، سه دستگاه سواری رانا، پنج دستگاه جک، یک دستگاه هایما، 15دستگاه پژو 405، سه دستگاه مزدا سه، 24دستگاه ساینا، 29 دستگاه تیبا، 35 دستگاه پژو 206، 27دستگاه پراید، 13 دستگاه تندر 90 و ساندرو ، 17پژو پارس کشف جزو خودروهای کشف شده است که بیشتر آنها فاقد پلاک هستند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم با بیان اینکه مالکان این پارکینگ ها به اتهام احتکار دستگیر شدند، اضافه نمود: برای این افراد پفراینده ای تشکیل شده و آنان برای ادامه فرایند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی ارزش ریالی خودروهای کشف شده را نیز بالغ بر350 میلیارد ریال اعلام نمود و گفت: دپو و نگهداری خودروی فاقد پلاک در پارکینگ ها، احتکار محسوب شده و با محتکران برابر دستور قضائی برخورد خواهد شد.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93023

به "کشف 177 خودروی احتکار شده در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 177 خودروی احتکار شده در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید