کوروش باقری: هیچ اعتراضی به تایید نشدنم ندارم!

به گزارش مجله سرگرمی، کوروش باقری سرمربی پیشین تیم ملی وزنه برداری در واکنش به عدم تایید صلاحیت مدیریتی اش برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه برداری می گوید که هیچ اعتراضی به رای کمیسیون ندارد.

کوروش باقری: هیچ اعتراضی به تایید نشدنم ندارم!

در تعطیلات نوروز آنالیز صلاحیت کاندیداهای وزنه برداری از نظر سوابق مدیریتی در کمیسیون تطبیق انجام شد و در نهایت صلاحیت 8 نفر تایید و 2 نفر رد شد که نام کوروش باقری بین تایید نشده ها دیده می گردد. در این شرایط پیش بینی می شد که کوروش قصد اعتراض داشته باشد اما می گوید که چنین برنامه ای ندارد.

باقری با تاکید بر اینکه قصد اعتراض به رای کمیسیون تطبیق را ندارد، می گوید: نمی دانم چرا برای انتخابات فدراسیون وزنه برداری تایید صلاحیت نشدم، اما اصلا خیال ندارم در این خصوص چند و چون موضوع را پی گیری کنم. شاید این خودخواهی باشد اما خب من تصمیمی برای برگشتن به گردونه انتخابات ندارم. اول از همه به آن 8 نفری که برای شرکت در انتخابات تایید صلاحیت شده اند تبریک می گویم، بعد هم نمی دانم کمیسیون تطبیق را چه افرادی و با چه شرایطی برای ارزیابی بزرگان ورزش کشور تشکیل می دهند؟!

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در بازی های المپیک 2012 لندن ادامه می دهد: البته تردید ندارم کسانی که در کمیسیون تطبیق هستند، به لحاظ مدیریتی اگر بدتر از کوروش باقری نباشند، قطعا از لحاظ مدیریتی از من بهتر هم نیستند.

قهرمان سابق وزنه برداری دنیا در سال 2001 با اشاره به اینکه با این وضعیت پرونده حضورش در انتخابات پیش روی وزنه برداری بسته شده است، می گوید: من از همان ابتدا هم اصلا نمی خواستم وارد گردونه انتخابات وزنه برداری شوم، در حال حاضر هم دوست ندارم دلیل جلو آمدنم را بگویم، فقط از اتفاقی که رخ داد متعجب شدم! این موضوع سر سوزنی برای من ناراحتی به دنبال نداشت. حتما دوستان یک چیزهایی در وجود آن 8 نفر دیگر دیده اند که در من ندیده اند. بهتر است این چیزها را از کمیسیون تطبیق بپرسید. به این موضوع اعتراضی ندارم.

5، 250

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18356

به "کوروش باقری: هیچ اعتراضی به تایید نشدنم ندارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوروش باقری: هیچ اعتراضی به تایید نشدنم ندارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید