450 رأس احشام قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی کشف شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/آذربایجان غربی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف احشام قاچاق به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال طی 24 ساعت گذشته توسط ماموران مرزبانی در سطح حوزه استحفاظی استان اطلاع داد.

450 رأس احشام قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی کشف شد

سردار حسین خانی امروز 15 خرداد در جمع خبرنگاران اضافه نمود: نظارت و کنترل مداوم مرزبانان بر نوار مرزی و کوشش دائمی آنها در حراست از کیان مقدس ایران اسلامی از مهمترین عوامل موفقیت مرزبانان استان بوده چرا که با رفع کردن موانع ضمن فراهم کردن زمینه ایجاد و دست یابی به امنیت پایدار و جهش مبارزه با قاچاق کالا در راستای منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) در نامگذاری سال جاری به سال جهش فراوری، دست قاچاقچیان و اخلالگران از دخالت در چرخه مالی کشور کوتاه شده است.

این مقام ارشد در مرزبانی استان استفاده از تجهیزات مناسب مرزی با بهره گیری از توان رزمی عملیاتی بالا را اصول اجرای عملیات ها در مرزبانی استان اعلام کرد و اضافه نمود: طی 24 ساعت گذشته ، تعداد 450 رأس احشام در مرزهای استان کشف و ضبط شده است.

سردار حسین خانی توضیح داد : کارشناسان ارزش ریالی کشفیات مرزبانان استان را 13 میلیارد و 500میلیون ریال برآورد نموده اند و در این عملیات قاچاقچیان احشام با استفاده از تاریکی شب و شرایط جغرافیایی و کوهستانی حوزه استحفاظی فرار را بر قرار ترجیح دادند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی استان،وی خاطر نشان کرد: مرزنشینان به منظور صیانت و پاکسازی روستاهای مرزنشین از وجود افراد مجرم یا سودجو ، در راستای کاهش جرائم و تخلفات مرزی و ارتقاء امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب های سوء قاچاق کالا در چرخه مالی کشور با اعلام هر گونه اطلاعات و اخبار مرتبط به پاسگاه محل، یار و همراه مرزبانان در حفظ امنیت پایدار در مناطق مرزی باشند.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93862

به "450 رأس احشام قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "450 رأس احشام قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید