آمریکا در کاهش فراوری جهانی نفت مشارکت نمی کند

به گزارش مجله سرگرمی، یک مقام ارشد آمریکا گفت این کشور از فراوریکنندگان داخلی نفت نمی خواهد تا فراوری خود را برای مقابله با کاهش جهانی قیمت نفت پایین بیاورند.

آمریکا در کاهش فراوری جهانی نفت مشارکت نمی کند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از رویترز، یک مقام ارشد آمریکا گفت این کشور از فراورینمایندگان داخلی نفت نمی خواهد تا فراوری خود را برای مقابله با کاهش جهانی قیمت نفت پایین بیاورند و همچنان منتظر تاثیر کاهش فراوری عربستان و روسیه خواهد ماند.

دونالد ترامپ پیشتر در توییتر گفته بود انتظار دارد عربستان و روسیه طبق یک قرارداد جدید، 10 میلیون بشکه در روز فراوری خود را کاهش دهند. این اظهارات ترامپ باعث شد قیمت نفت پس از سقوط شدید در هفته های اخیر که حفاران آمریکایی را تهدید نموده بود، افزایش یابد.

این مقام آمریکایی گفت جزئیات این قرارداد همچنان نامشخص است، ولی انتظار می رود فراوری نفت تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

وی گفت آمریکا نمی تواند از فراورینمایندگان داخلی بخواهد فراوری خود را پایین بیاورند و اشاره نمود شرکت های آمریکایی تا حالا هم در پاسخ به کاهش تقاضای بازار فراوری خود را پایین آورده اند و از آن ها درخواست کاهش بیشتر نمی گردد.

مسکو و ریاض اعلام نموده اند که بدون یاری سایر فراورینمایندگان عظیم جهان نمی توانند بازار جهانی نفت را متعادل نمایند. شیوع ویروس کرونا اقتصاد های کل جهان را راکد نموده است.

الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه گفت مسکو قصد ندارد فراوری خود را بیش از این افزایش دهد و آماده است با اوپک و سایر فراوری نمایندگان برای ثبات بازار همکاری کند.

عربستان سعودی عظیمترین فراوری نماینده اوپک درخواست تشکیل یک جلسه را با اعضای ائتلاف اوپک و متحدانش داده است و هدف آن رسیدن به یک قرارداد منصفانه برای متعادل کردن بازار های نفت است.

به نظر می رسد ترامپ به عنوان یک میانجی بین عربستان و روسیه عمل نموده و بار ها از رهبران آن ها خواسته این جنگ قیمت نفت را حل نمایند.

ترامپ تاکید نمود استقلال انرژی آمریکا، برداشتن محدودیت ها و وضع استاندارد های محیط زیستی آسانتر از برنامه های آن برای رونق صنعت نفت در خانه است.

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81266

به "آمریکا در کاهش فراوری جهانی نفت مشارکت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا در کاهش فراوری جهانی نفت مشارکت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید