امضا قرارداد استقلال با کارگزار باشگاه، کف رقم برای یکسال تعیین شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال که طی روزهای گذشته مذاکرات زیادی را با نمایندگان کارگزاری برگزار نموده بود تا تکلیف درآمد ثابت این باشگاه معین گردد، به دلیل اختلاف نظری که در این مورد بین اعضای هیأت مدیره وجود داشت، در امضا نهایی ناموفق بود و مدیرعامل قصد داشت با کارگزار باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را انجام دهد اما قبل از ظهر امروز شنبه این مشکل رفع شد.

امضا قرارداد استقلال با کارگزار باشگاه، کف رقم برای یکسال تعیین شد

پس از کش و قوس های فراوان، خاتمه اعضای هیأت مدیره استقلال قرارداد کارگزار جدید این باشگاه را امضا کردند تا شرکت دنیا فولاد متین رسماً به عنوان کارگزار این باشگاه معرفی گردد.

این شرکت پیش از این با باشگاه استقلال توافق نهایی را انجام داده بود و حتی قراردادش توسط مدیرعامل به امضا رسیده بود، اما به دلیل عدم امضای یکی از اعضای هیأت مدیره این قرارداد جنبه رسمی پیدا نکرده بود.

با امضای این قرارداد که به تأیید وزارت ورزش و جوانان نیز رسیده است، شرکت مزبور امروز رسماً به عنوان کارگزار جدید استقلال معرفی گردید.

رسانه باشگاه استقلال در تشریح امضا این قرارداد نوشت: این شرکت در بدو عقد قرارداد با تخصیص مبلغ 50 میلیارد ریال به صورت پیش پرداخت و تضمین مبلغ 50 میلیارد ریال ضمانت نامه حسن انجام تعهدات و برخورداری از ظرفیت های جدید درآمدزایی و ویژگی شاخص حسن شهرت، به عنوان کارگزار شرکت فرهنگی ورزشی استقلال بعد از طی فرآیند یک ماهه و آنالیز دقیق و تأیید کلیه مفاد قرارداد از سوی وزارتخانه با رعایت تشریفات قانونی و همچنین مذاکرات به عمل آمده با شرکت های صلاحیت دار به عنوان مناسب ترین شرکت انتخاب و منجر به عقد قرارداد طرفین شد.

باتوجه به ویژگی های قرارداد مزبور و تیم قوی مدیریتی که این شرکت در مورد کارگزاری شرکت استقلال تدارک دیده است، روزهای امیدوار کننده ای را به طرفداران فهیم استقلال امید می دهیم.

بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی صورت گرفته، فیمابین کارگزار رسمی و باشگاه درآمد حاصله از این همکاری حداقل یک هزار میلیارد ریال طی یک فصل خواهد بود.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90874

به "امضا قرارداد استقلال با کارگزار باشگاه، کف رقم برای یکسال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضا قرارداد استقلال با کارگزار باشگاه، کف رقم برای یکسال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید