خبرنگاران بازارچه مرزی سیرانبند بازگشایی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، سنندج - خبرنگاران - سرپرست فرمانداری بانه گفت: بازارچه مرزی سیرانبند که اواخر سال گذشته بدلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته شده بود با رعایت کامل نکات و توصیه های بهداشتی از ششم اردیبهشت (شنبه) فعالیت خود را از سر می گیرد.

خبرنگاران بازارچه مرزی سیرانبند بازگشایی می گردد

محمد امین زاده عصر آدینه در جلسه هماهنگی بازگشایی این بازارچه گفت: بازارچه مرزی سیرانبند از محورهای توسعه شهرستان است که تاثیر بسزایی در اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بخش قابل توجهی از مردم دارد.

وی اضافه نمود: تعدادی از تاجران، بیش از 400 کارگر و تعداد زیادی راننده ماشین های سبک و سنگین در این بازارچه اشتغال بکار دارند.

امین زاده اضافه نمود: همچنین محصولات مازاد فراوریکنندگان بخش های مختلف از جمله صنعتی و کشاورزی بانه و شهرستان های دیگر از این مرز صادر می گردد که بازگشایی آن باعث رونق کسب و کار مردم و اقدامی در راستای توسعه است.

وی یادآور شد: با توجه به نامگذاری سال 99 بعنوان سال جهش فراوری و نیز رویکرد فراوری محور دولت و حمایت ویژه استانداری کردستان، فعالیت های مالی این مرز در امسال رونق خوبی را تجربه خواهد نمود.

امین زاده تاکید نمود: تعمیر، نگهداری و توجه ویژه به راستا بانه - سیرانبند توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای، حذف عوامل ایجاد تاخیر در فرایندهای مربوط به صادرات، پیگیری ایجاد پارکینگ در بازارچه و رعایت کامل نکات و توصیه های بهداشتی توسط کارکنان مستقر در بازارچه و پیله وران و کارگران از جمله نکات مورد انتظار در این مرز پس از بازگشایی است.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86392

به "خبرنگاران بازارچه مرزی سیرانبند بازگشایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازارچه مرزی سیرانبند بازگشایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید