نصیرزاده: مالک استقلال و پرسپولیس هم یک نفر است

به گزارش مجله سرگرمی، هوشنگ نصیرزاده در واکنش به مالکیت زنوزی بر دو باشگاه، وزارت ورزش و وزارت صنعت را مثال زده که هم زمان بر چند باشگاه ریاست دارند. نصیرزاده این گونه از زنوزی دفاع جانانه ای نموده است.

نصیرزاده: مالک استقلال و پرسپولیس هم یک نفر است

واکنش نصیرزاده به مالکیت زنونی بر دو باشگاه

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی درواکنش به مالکیت زنوزی به دو باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی این واکنش را نشان داده است: وزیر ورزش هم مالک دو باشگاه است. وزیر صنعت، معدن و تجارت هم مالک 4 باشگاه است. شما بروید از همان آقایان هم بپرسید که چرا مالک 4 باشگاه هستند. اگر میکروفن شما حرکت می نماید بروید از وزیر صنعت و معدن بپرسید. بروید از آقای زنگنه وزیر نفت بپرسید که چرا مالک چند باشگاه است؟ آنها اسناد دولتی دارند چرا از خودمان حرف می زنیم. این قانونی که شما می گویید از 40 سال پیش در حال انجام است و برای الان نیست. من یک سوال از شما می پرسم، ابلاغ مدیر عاملی پرسپولیس را چه کسی می دهد؟ ابلاغ مدیر عاملی باشگاه استقلال را چه کسی می دهد؟

نصیرزاده در واکنش به طرح این موضوع که یوفا با مالکیت آبراموویچ بر دو باشگاه چلسی و زنیت مخالفت نموده و او را مجبور به فروش یکی از این باشگاه ها نموده بود گفت: او شخصی حقیقی بود اما ما دو باشگاه متفاوت با دو هیئت مدیره، دو شناسه و دو شرکت جداگانه هستیم. همین موضوع برای داماش گیلان هم وجود داشت که فیفا در نامه ای بیان کرد سریعا باید وضعیت آنها تعیین گردد اما وقتی شرح دادیم که فقط نام این دو باشگاه یکی است همه چیز حل شد.

نصیرزاده درادامه حرف هایش گفت:هیچ وزیری شال دو باشگاه را همزمان روی گردن خود می اندازد. محل تزریق پول دو باشگاه یکی است. شما هم مثل ما بروید و از همانها بپرسید. در خصوص اسپانسر هم باید بگویم به خاطر اینکه احتمال تبانی وجود نداشته باشد نباید اسپانسر دو باشگاه مشابه باشد اما شما در لیگ ما هم می بینید که این موضوع هم دیده می گردد.

9-280

asemaneto.ir: آسمان تو: خرید بلیط پرواز، تور های لحظه آخری مسافرتی

iraniro.ir: تور ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

anti6.ir: آخرین خبر: اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15394

به "نصیرزاده: مالک استقلال و پرسپولیس هم یک نفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: مالک استقلال و پرسپولیس هم یک نفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید