گوشی تاشو شیائومی با دوربین سه گانه در راه است ، رقابت سنگین غول های فناوری در فراوری گوشی های منعطف

به گزارش مجله سرگرمی، شیائومی طرحی جدید از تلفن همراه خود با دوربین سه گانه منتشر نموده است. این تلفن تاشو قرار است رقیبی جدی برای گوشی های تاشو هواوی و سامسونگ باشد.

گوشی تاشو شیائومی با دوربین سه گانه در راه است ، رقابت سنگین غول های فناوری در فراوری گوشی های منعطف

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شیائومی طرح تلفن تاشو خود را برای اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ارسال نموده است. نقشه های فنی طراحی به نظر آشنا می رسد. اما تفاوت این طرح با دیگر طرح های شیائومی در دوربین سه گانی پشتی است.

شیائومی دو فیلم از این گوشی را نیز منتشر نموده که نشان می دهند چگونه این تلفن تاشو به سه بخش تقسیم می گردد؛ بخش چپ و راست در پشت بخش مرکزی قرار گرفته است. و با انجام این کار، دوربین پشتی پوشانده می گردد. به نظر می رسد این گوشی واقعا تاشو است اما شامل روش هایی برای چرخاندن بدنه گوشی نمی گردد. افزون بر اینها حدس زده می گردد این گوشی دارای دوربین سلفی باشد که هنوز پیدا نشده است.

قرار بود این گوشی در سه ماهه دوم امسال رونمایی گردد اما این اتفاق رخ نداد. گرچه سامسونگ نیز هنوز گوشی تاشو خود را وارد بازار ننموده است اما سامسونگ و هواوی یک قدم از شیائومی جلوتر هستند چرا که هر دو برند کره ای و چینی مذکور، رونمایی از گوشی های خود را به علت بازبینی نهایی به تعویق انداخته اند.

با همه اینها تا زمانی که گوشی های تاشو رسما وارد بازار نشوند نمی توان درباره کیفیت یا عدم کیفیت این گوشی ها اظهار نظر کرد.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: انتخاب
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37443

به "گوشی تاشو شیائومی با دوربین سه گانه در راه است ، رقابت سنگین غول های فناوری در فراوری گوشی های منعطف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو شیائومی با دوربین سه گانه در راه است ، رقابت سنگین غول های فناوری در فراوری گوشی های منعطف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید